Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

سهم به دولت بازگشت، تا دوباره عرضه شود... سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز خود در سخنانی به اقدامات مجموعه قوه قضاییه در ارتباط با گروه صنعتی ایران ترانسفو اشاره کرد و گفت: در پی واگذاری این گروه صنعتی شاهد بروز مشکلاتی در این مجموعه صنعتی بودیم، که با ورود قوه قضاییه و دادسرای عمومی و انقلاب تهران در رابطه با خریدار این مجموعه از خصوصی سازی مشخص شد، که اولا...

تایید ابطال معامله ایران ترانسفو توسط سخنگوی دستگاه قضا

بورس24 : اسماعیلی در نشست خبری امروزدر سخنانی به اقدامات مجموعه قوه قضاییه در ارتباط با گروه صنعتی ایران ترانسفو اشاره کرد و گفت: در پی واگذاری این گروه صنعتی شاهد بروز مشکلاتی در این مجموعه صنعتی بودیم، که با ورود قوه قضاییه و دادسرای عمومی و انقلاب تهران در رابطه با خریدار این مجموعه از خصوصی سازی، مشخص شد اولا اهلیت لازم را نداشته است و ثانیا کلیه وجوه پرداختی را از محل تسهیلات بانکی و شرکت کارگزاری آراد ایرانیان که وجوه آن متعلق به مردم بود، تامین کرده است و نه تنها اقساط تسهیلات را پرداخت نکرده بلکه میلیارد‌ها تومان به صورت غیر قانونی از حساب این شرکت خارج کرده بود.

بازگشت هزار میلیارد تومان به بیت‌ المال در پرونده شرکت ایران ترانسفو 

سخنگوی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: فرد خریدار تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار گرفت و بازداشت شد. مدیران جدید سازمان خصوصی سازی نیز ورود پیدا کردند که ورود آن‌ ها و همراهی با دستگاه قضایی و استفاده از اختیارات قانونی، قرارداد واگذاری فسخ و مقرر شد این شرکت از طریق بورس به خریداران واگذار گردد و تنها در همین یک اقدام حدود هزار میلیارد تومان به بیت المال بازگشت. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24