Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نزدیک به یک پنجم شرکت‌های بزرگ آمریکایی که سهام آنها تحت شاخص بورس اس‌ان‌پی قرار دارد اعلام کرده‌اند که شیوع ویروس کرونا در چین به درآمدها و سود آنها در سال جاری آسیب خواهد زد.

۲۰ درصد از شرکت‌های تحت شاخص اس‌اندپی در مورد کرونا هشدار دادند

بورس24 : نزدیک به یک پنجم شرکت‌های بزرگ آمریکایی که سهام آنها تحت شاخص بورس اس‌ان‌پی قرار دارد اعلام کرده‌اند که شیوع ویروس کرونا در چین به درآمدها و سود آنها در سال جاری آسیب خواهد زد.

به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، نزدیک به یک پنجم شرکت‌های بزرگ آمریکایی که سهام آنها تحت شاخص بورس اس‌ان‌پی قرار دارد اعلام کرده‌اند که شیوع ویروس کرونا در چین به درآمدها و سود آنها در سال جاری آسیب خواهد زد. این نشان‌دهنده تأثیرات منفی بسیار گسترده‌ای است که انتظار می‌رود شیوع ویروس کرونا به همراه داشته باشد.

تحلیل سی‌ان‌بی‌سی در مورد ۱۸۰ گزارش درآمدی شرکت‌ها و سایر گزارشات آنها از ابتدای سال ۲۰۲۰ تا کنون نشان دهنده سطح بالایی از نگرانی است.

هرچند بسیار از مدیران شرکت‌ها پیش‌بینی کرده‌اند درآمد آنها آسیب ببیند، اما گفته‌اند انتظار ندارند این تأثیر یک سال کامل طول بکشد و اکثراً پیش‌بینی کرده‌اند که افت درآمد در سه ماهه اول رخ دهد.

مدیرعامل استی لاودر، فابریتسیو فردا، می‌گوید: هرچند پیش‌بینی تأثیر کامل ویروس کرونا بر تجارت ما بسیار مشکل است، ما انتظار داریم ماه‌های آینده بسیار پر جالش باشند.

بخش بزرگی از مدیرعاملان شرکت‌های تحت شاخص اس‌اندپی هم در زمان اعلام گزارش و پیش‌بینی درآمد خود گفته بودند که هنوز برای اعلام تأثیر منفی ویروس کرونا خیلی زود است، اما قول دادند که سهام‌داران را با خبر خواهند کرد.

منبع: مهر

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24