Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

صحبت از ایران ترانسفو است.سهمی که از رشد کلی بازار ماند ، اما پس از رشد اخیر در بازار سرمایه اطلاعات مهمی را در کنفرانس اطلاع رسانی روانه سامانه کدال کرد. ایران ترانسفو در شفاف سازی روزگذشته خود از احتمال افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها با توجه به حجم بالای دارایی های شرکت خبر داد ، شرکتی که از بدو تاسیس تاکنون ارزش دارایی های آن بروز رسانی نشده است...

رونمایی از تحولات جدید ایران ترانسفو در کنفرانس مجازی و صورت های مالی جدید

بورس24 : صحبت از ایران ترانسفو است.سهمی که از رشد کلی بازار ماند ، اما پس از رشد اخیر در بازار سرمایه اطلاعات مهمی را در کنفرانس اطلاع رسانی روانه سامانه کدال کرد.

ایران ترانسفو در شفاف سازی روزگذشته خود از احتمال افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها با توجه به حجم بالای دارایی های شرکت خبر داد ، شرکتی که از بدو تاسیس تاکنون ارزش دارایی های آن بروز رسانی نشده است.

موضوع مهم دیگر عرضه مجدد سهام بلوکی شرکت توسط خصوصی سازی است.عاملی که سبب عقب ماندن سهم از رشد بازار شده بود.اما حالا با احتمال ابطال معامله سهم با شخصی که دو کرسی هیات مدیره را داشت و حالا بدهکار دولت است ، سهم برای دو حقوقی حاضر در ترکیب مالکان اصلی شرکت جذاب شده است؛برای «وبانک» و «ساتا».خبر می رسد که با توجه به محدودیت های گروه توسعه ملی برای خرید دارایی جدید ، «ساتا» که یک کرسی مدیریتی دارد خود را برای خرید سهم به حراج گذاشته بدهکار مزبور و در نهایت قبضه مدیریتی شرکت آماده می کند.

بررسی های بورس24 نشان می دهد : «بترانس» در حالی در 9 ماهه 98 به فروش 573 میلیاردی رسیده بود که در 1 ماهه دی ماه با جهش فروش به درآمد 97 میلیاردی دست یافته که در عملکرد ادوار گذشته این شرکت بی سابقه است.

بدین ترتیب انتظارات برای رشد عایدی و جهش سود در این شرکت افزایش یافته است ، به خصوص این که سود شرکت های زیر مجموعه نیز با جهش های 2 و حتی 3 رقمی همراه و همین امر سبب شده تا صورت های مالی تلفیقی با سود سازی بالایی در انتظار این سهم باشد.

این بررسی نشان می دهد : سود شرکت در 9 ماهه رشد 65 درصدی داشته است اما به نظر می رسد با این روند فروش سود عملیاتی شرکت بیش از پیش افزایش و سود خوبی در 12 ماهه محقق شود از سوی دیگر رشد سود سرمایه گذاری ها از عوامل دیگر رشد شارپی سودسازی در «بترانس» تلقی می شود.

لازم به ذکر است سود تلفیقی شرکت در 6 ماهه امسال جهش 239 درصدی داشته که این امر تحولات در شرکت های زیر مجموعه را بیش از پیش نمایان می سازد و نشان می دهد «بترانس» با چنین پتانسیل هایی همراه باشد...

جهش فروش و رشد سود در شرکت اصلی

تحولات جدی و رشد شارپی سود شرکت های زیر مجموعه

احتمال عرضه سهام شرکت های خارج بورسی

برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی و آغاز فعالیت در این خصوص

احتمال عرضه بلوکی سهام شرکت توسط خصوصی سازی به میزان 25 درصد و برنامه احتمالی «ساتا» برای خرید سهم و قبضه مدیریتی آن

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24