Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در حالی که آمارها نشان می دهد سرعت شیوع ویروس کرونا همچنان بالاست، آمریکا و چین به شهروندان خود توصیه کرده اند از سفر به چین خودداری کنند.

توصیه آمریکا و ژاپن به شهروندان خود: به چین سفر نکنید

بورس24 : در حالی که آمارها نشان می دهد سرعت شیوع ویروس کرونا همچنان بالاست، آمریکا و چین به شهروندان خود توصیه کرده اند از سفر به چین خودداری کنند.

به نقل از بلومبرگ، در حالی که آمارها نشان می دهد سرعت شیوع ویروس کرونا همچنان بالاست، آمریکا و چین به شهروندان خود توصیه کرده اند از سفر به چین خودداری کنند.

توصیه های عدم سفر چند ساعت پس از آن منتشر شد که سازمان بهداشت جهانی در مورد این ویروس اعلام حالت فوق العاده جهانی کرد. موارد جهانی شیوع این بیماری اکنون از تعداد موارد ابتلا به بیماری سارس فراتر رفته است.

مجموع جان باختگان ابتلا به ویروس کرونا به 213 نفر رسیده و تاکنون ابتلای 9692 تن در چین تایید شده است. این در حالی است که یک روز قبل تعداد مبتلایان چینی حدود 7700 نفر اعلام شده بود.

مقامات بهداشتی دولت آمریکا همچنین اولین مورد انتقال انسان به انسان ویروس کرونا از یک زن به همسرش را گزارش کرده اند. این زن اخیرا به چین سفر کرده بود. هند نیز از مشاهده اولین مورد ابتلا به این بیماری خبر داده و روسیه مرز زمینی خود با چین را به روی مسافران بسته است.

تعطیلی مدارس در هنگ کنگ تا روز 12 اسفند تمدید شده و حداقل دو سوم اقتصاد چین هفته آینده نیز تعطیل خواهد بود.

ژاپن پس از انتقاد از واکنش اولیه ضعیف چین به شیوع ویروس کرونا اقدام به بالا بردن سطح هشدار سفر به چین کرده و بیماران مبتلا به ویروس کرونا را از ورود به این کشور منع کرده است.

در همین حال، اقدام کشورها در خارج کردن اتباعشان از شهر ووهان چین و بازگرداندن آنها به کشورهایشان نگرانی ها از گسترش بیشتر بیماری در سایر کشورها را افزایش داده است.

استرالیا قصد دارد افراد تخلیه شده از ووهان را در جزیره کریسمس که به داشتن مراکز بازداشت پناهجویان شهرت دارد، قرنطینه کند. آمریکا نیز شهروندان خود را از ووهان به یک پایگاه نظامی قرنطینه شده در کالیفرنیا انتقال داده است. همچنین کارکنان بخش امنیتی فرودگاه ها در استرالیا تهدید کرده اند در صورت عدم دریافت تجهیزات کافی برای ایمن ماندن از ویروس، دست به اعتصاب خواهند زد.

تایلند که اقتصادش به شدت وابسته به صنعت گردشگری است از تبعات گسترش ویروس به شدت نگران است. گردشگران چینی سال گذشته 18 میلیارد دلار در این کشور هزینه کردند که در صورت حذف این رقم، اقتصاد تایلند دچار رکود خواهد شد.

منبع: تسنیم

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24