Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیران شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و هلدینگ معدنی زرین امروز برای اعلام خبری مهم، دیداری با خبرنگاران داشتند.

ائتلاف بزرگترین هلدینگ معدنی بورس با یک سرب و روی کار مشهور

بورس24 : مدیران شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و هلدینگ معدنی زرین امروز برای اعلام خبری مهم، دیداری با خبرنگاران داشتند.

در این نشست، عزیز اله عصاری مدیر عامل سرمایه گذاری معادن فلزات از آغاز سرمایه گذاری این مجموعه در حوزه سرب و روی خبر داد.

عصاری گفت: این سرمایه گذاری در حوزه سرب و روی و اکتشاف ذخایر جدید در این بخش با هلدینگ زرین استارت خورده و صبا نور ما در سرب و روی اقدامات خوبی داشته است.

جمیلی سهامدار عمده زرین معدن آسیا  در این نشست گفت: هلدینگ زرین و صبا نور در کنار هم شرکت زرین صبا را بنیان نهادند تا این شرکت با همکاری نخبگان صنعت و شرکت های دانش بنیان بزرگترین مجتمع سرب روی را احداث کند.

وی ادامه داد: این مجموعه ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار تن کنسانتره و تولید شمش سرب و روی را خواهد داشت. ارزش سرمایه گذاری نیز ۲۰۰۰ میلیارد تومان است.

کلانتری مدبر عامل صبا نور هم گفت: پهنه ای به وسعت ۲۵۰ کیلومتر مربع دارای ذخائر سرب و روی کشف کردیم و مجوز احداث کارخانه سرب و روی اخذ کردیم و با مشارکت هلدینگ زرین طرح راه اندازی شرکت زرین صبا را کلید زدیم.

تکمیلی: 

معادن و فلزات صبح امروز از جدید ترین سرمایه گذاری خود در حوزه سرب و روی رونمایی کرد. 

صبا نور و هلدینگ زرین با رهبری سرمایه گذاری معادن و فلزات در محدوده راور کرمان در حوزه اکتشاف و استخراج و تولید کنسانتره سرب و روی اقدام به سرمایه گذاری مشترک کردند.

عزیز اله عصاری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری معادن فلزات درباره سرمایه گذاری جدید این شرکت در حوزه سرب و روی گفت: زمانی سهامداران به ما گفتند که چرا فقط در حوزه سنگ آهن سرمایه گذاری کردید و اکنون با توجه به پتانسیل های موجود در گام اول وارد صنعت مس و در گام فعلی وارد سرمایه گذاری در سرب و روی شدیم و سایر کانه های فلزی نیز جز اهداف پیش روی ما می تواند باشد.

وی ادامه داد: همانطور که احساس نیاز برای تامین ماده اولیه برای تولید فولاد ایجاد شده است، می باید در صنعت سرب و روی نیز باتوجه به کاهش ذخائر کشف شده فعلی و واردات خوراک از سوی شرکت های تولید نیاز به اکتشاف برای ذخائر جدید سرب و روی حس می شود و ایران در حدود 9 درصد از ذخائر سرب و روی را در اختیار دارد.

ابراهیم جمیلی سهامدار عمده مجموعه هلدینگ زرین درباره سرمایه گذاری جدید این مجموعه با همکاری  سرمایه گذاری معادن فلزات گفت: با صبا نور شرکتی مشترک برای احداث بزرگترین جتمع سرب و روی کشور مشارکت داریم آن هم در کی از مناطق کم برخوردار کشور که منجر به اشتغال زایی و توسعه این بخش از کشور خواهد شد.

جمیلی گفت: زرین صبا جز شرکت هایی است که  تعامل خوبی با شرکت های دانش بنیان و نخبگان علمی حوزه معدن دارد.

محمد کلانتری مدیر عامل صبا نور درباره این سرمایه گذاری جدید نیز در این نشست این طور توضیح داد: پهنه به وسعت 1200 کیلومتر را در راور کرمان به منظور اکتشاف دراختیار داشتیم که در محدوده 250 کیلومتری این پهنه ذخائر معدنی سرب و روی کشف کردیم  و سرمایه گذاری در حوزه اکتشاف و استخراج سرب و روی را در دستور کار قرار دادیم

وی گفت: این مجموعه با سرمایه گذاری 2000 میلیارد تومان با توان داخلی راه اندازی خواهد شد و انتظار داریم در مدت 2 سال فاز اول این مجموعه وارد مدار تولید شود.

خبرنگاران درباره درصد سهامداری سرمایه گذاران پرسیدند که اعلام شد 60 درصد متعلق به هلدینگ زرین و 40 درصد متعلق به صبا نور خواهد بود.

عصاری مدیر عامل «ومعان» گفت: با توجه به اینکه صاحبان این مجموعه جدید بورسی هستند به محض اینکه پروژه وارد فاز تولید شود و شرایط عرضه در بورس را داشته باشد این اقدام را عملیاتی خواهیم کرد. 

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24