Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بورس ٢۴ : روز سه شنبه بود که پذیره نویسی اولیه سهام تامین سرمایه دماوند انجام شد و بر اساس تصمیم نهایی، شرکت تا ۱۲بهمن‌ماه مجمع موسس را برگزار کرده و نماد تامین سرمایه دماوند برای معاملات ثانویه، اوایل اسفندماه در بازار پایه فرابورس درج و قابل معامله می شود. حال این که پس از بازگشایی ، قیمت سهم بر چه اساسی باشد، به بازار و میزان عرضه و تقاضا بستگی خواهد داشت. حسین بوستانی مدیر عامل هلدینگ مالی غدیر و سهامدار عمده در خصوص پذیره نویسی سهام تامین سرمایه دماوند به خبرنگار بورس ۲۴ گفت: از شروع به کارهای تاسیس تا به امروز پروسه ای زمانبر بود، تا بالاخره در اول بهمن ماه توانستیم، کار های پذیره نویسی را انجام دهیم. پذیره نویسی را هم از طریق سایت های بورسی و هم از طریق خود سایت فرابورس اطلاع رسانی کردیم...

سهام تامین سرمایه دماوند اسفند ماه قابل معامله می شود

بورس24 : روز سه شنبه بود که پذیره نویسی اولیه سهام تامین سرمایه دماوند انجام شد و بر اساس تصمیم نهایی، شرکت تا ۱۲بهمن‌ماه مجمع موسس را برگزار کرده و نماد تامین سرمایه دماوند برای معاملات ثانویه، اوایل اسفندماه در بازار پایه فرابورس درج و قابل معامله می شود. حال این که پس از بازگشایی ، قیمت سهم بر چه اساسی باشد، به بازار و میزان عرضه و تقاضا بستگی خواهد داشت.

حسین بوستانی مدیر عامل هلدینگ مالی غدیر و سهامدار عمده در خصوص پذیره نویسی سهام تامین سرمایه دماوند به خبرنگار بورس24 گفت: از شروع به کارهای تاسیس تا به امروز پروسه ای زمانبر بود، تا بالاخره در اول بهمن ماه توانستیم، کار های پذیره نویسی را انجام دهیم. پذیره نویسی را هم از طریق سایت های بورسی و هم از طریق خود سایت فرابورس اطلاع رسانی کردیم .

وی گفت: نکته اینجاست که باید فعالین بازار توجه می کردند، که این پذیره نویسی یک عرضه اولیه نیست. به طور کلی تفاوت هایی بین این دو وجود دارد، در عرضه اولیه، شرکت از گذشته تاسیس شده ، فعالیت داشته است، حالا سهامداران آن می خواهند، بخشی از سهام شان را در بازار عرضه کنند.

به گفته وی، ولی در رابطه با تامین سرمایه دماوند ، موضوع تامین سرمایه اولیه تاسیس بود، یعنی کسانی که پذیره نویسی کرده اند، 30 درصد از سرمایه شرکت از طریق پذیره نویسی را از سوی بازار فرابورس تامین نمودند. به همین دلیل یک بازه زمانی 30 روزه در نظر گرفته شد و سقف خرید برای همه مشارکت کنندگان 50 هزار در نظر گرفته شد.

مجمع موسس بهمن ، گشایش نماد اسفند ؛ منتظر باشید

بوستانی گفت: ولی استقبال بازار به نحوی بود، که در روز اول تمام سهام خریداری شد. تقاضا هم از آن 600 میلیون سهمی که تقاضا داشتیم، بیشتر بود.یعنی حدود 740 میلیون تقاضا در سیستم وارد شده بود که طبیعتا چون از روش بوک بیلدینگ این پذیره نویسی انجام شد، تهسیم به نسبت انجام دادند و به هر نفر قریب به 37 هزار سهم رسید.

مدیر عامل هلدینگ مالی غدیر گفت: پس از انجام پذیره نویسی، در دوم بهمن ماه، اطلاعیه دعوت به مجمع موسس را بدون هیچ فوت وقت منتشر کردیم.مجمع موسس 12 بهمن ماه برگزار خواهد شد و در مجمع موسس در مورد سرمایه این شرکت، اساسنامه پیشنهادی، بازرس و حسابرس قانونی و سایر مواردی که در محدوده اختیار این مجمع است، تصمیم گیری می شود و نهایتا بعد از تصویب، شرکت برای ثبت آماده خواهد شد.

به گفته وی، امیدواریم طبق تعهد تا آخر بهمن ماه حتما ثبت شرکت انجام شود و تا آخر بهمن ماه شرکت تاسیس خواهد شد. طبق برنامه معاملات این سهم و درج و گشایش نماد سهم در فرابورس ، اوایل اسفند ماه اتفاق می افتد.

وی گفت: در مورد قیمت ثانویه پس از این پذیره نویسی ، این بازار است که تصمیم می گیرد، چه ارزشی برای درآمد های آتی این شرکت در نظر بگیرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24