Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

صحبت از فولاد سازی است که از زمان حضورش در بازار سرمایه تا کنون بیش از ٣٠٠درصد بازدهی داشته ، آن هم تنها در کمتر از ۵ ماه!! فولاد سپید فراب یکی از شرکت های فعال در حوزه تولید فولاد است که بازدهی خوبی برای سهامداران خود داشته و با توجه به این که جزو شرکت های تماما خصوصی بازار به حساب می آید ، می توان چشم انداز خوبی برای آن متصور بود...

صادرات فولاد کویر ٢٠٠ درصد رشد کرد!

بورس24 : صحبت از فولاد سازی است که از زمان حضورش در بازار سرمایه تا کنون بیش از 300درصد بازدهی داشته ، آن هم تنها در کمتر از 5 ماه!!

فولاد سپید فراب یکی از شرکت های فعال در حوزه تولید فولاد است که بازدهی خوبی برای سهامداران خود داشته و با توجه به این که جزو شرکت های تماما خصوصی بازار به حساب می آید ، می توان چشم انداز خوبی برای آن متصور بود.

احمد خوروش مدیر عامل فولاد سپید فراب کویر، درباره آخرین وضعیت این شرکت و بازدهی خوب سهام شرکت متبوعش به بورس24 گفت: از اقداماتی که در دستور کار داریم تولید با حداکثر توان شرکت است و هنوز شرکت به انتظارات ما در زمینه تولید دست نیافته است، یکی از دلایل آن نیز کمبود هایی است که در زمینه تامین مواد اولیه است. اما با توجه به اقداماتی که انجام دادیم در تلاشیم تا بیشترین ماده اولیه تولید را برای به کارگیری حداکثر ظرفیت تولیدی تامین کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه فروش نیز در تلاشیم همانطور که حضور فعال در بازار داخل داریم بتوانیم تا هر چه بیشتر به بازارهای بین المللی نفوذ کنیم و خوشبختانه بر اساس آماری که منتشر کردیم به نسبت سال های گذشته رشد 200 درصدی در صادرات داشتیم.

مدیرعامل «کویر» ادامه داد:با توجه به وضعیت عملکردی و شرایطی که داریم جزو 100 شرکت برتر قرار گرفتیم و در جهت پویایی و اعتلای شرکت فعال هستیم.

خوروش درباره افزایش سرمایه هم گفت: به این معتقدیم که شرکت همواره باید رو به توسعه باشد و بر اساس تکنولوژی روز اقدام به فعالیت کند. ما سعی در تکمیل زنجیره ارزش و کاهش بهای تمام شده محصولات تولیدی داریم . افزایش سرمایه اخیر هم در همین راستا است در سال های قبل از ورود به بورس مذاکراتی در خصوص توسعه شرکت با مجموعه های معتبر اروپایی داشتیم و برنامه ریزی های لازم در خصوص تامین ارز برای واردات دستگاه ها نیز صورت گرفته و با افزایش سرمایه پیش رو نقدینگی لازم برای پیشبرد سریع تر اهداف توسعه ای محقق می شود، هر چند که در تلاشیم تا بخش عمده توسعه ما از محل ذخائر داخلی شرکت عملیاتی شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24