Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

در سال مالی گذشته سود خالص امین توانست با عبور از مرز ۵٠ درصد سرمایه در اختیار به ٢،۵٣٧ میلیارد ریال معادل ١٢٣ درصد بودجه مصوب برسد.

خبرهای مجمع نخستین شرکت تامین سرمایه کشور را اینجا بخوانید

بورس24 : مجمع عادی سالیانه سال مالی منتهی به ۹۸.۰۶.۳۱ نخستین تامین سرمایه کشور، شرکت تامین سرمایه امین (سهامی خاص) در تاریخ ۳۰ دی ماه در محل این شرکت با حضور ۱۰۰درصد سهامداران برگزار شد.

مجمع تامین سرمایه امین در روز گذشته سود نقدی معادل 2،300 میلیارد ریال داشت.

هیات رئیسه مجمع:

رئیس مجمع بهروز خالق

ناظر اول محمد جمالی

ناظر دوم مهدی وهاب پور

در سال مالی گذشته سود خالص امین توانست با عبور از مرز 50 درصد سرمایه در اختیار به 2،537 میلیارد ریال معادل 123 درصد بودجه مصوب برسد. درآمدهای عملیاتی و سود عملیاتی شرکت به ترتیب 50 و 41 درصد رشد را تجربه کرد. بازده حقوق صاحبان سهام از 25 درصد در سال مالی 97 به 29 درصد در سال مالی 98 ارتقا یافت.

در ادامه سعید بداغی مدیر عامل تامین سرمایه امین ضمن اشاره به شعار شرکت "هوشمندی مالی"، از اقدامات صورت گرفته برای جایگاه سازی مجدد برند امین در بازار سرمایه از طریق گذار از محصول محوری به مشتری محوری به سهامداران گزارشی را ارائه نمودند. مدیر عامل تامین سرمایه امین تغییرات قوانین و مقررات و ظهور و رسوخ فناوری های نوین مالی در بازار سرمایه را دو چالش جدی پیش روی بانک های سرمایه‌گذاری قلمداد کرده و آن را محرک تحول در کسب و کار امین شمردند. ایشان جهت‌‌گیری امین در آینده را با محوریت رشد سودآوری و بهبود نسبت ROE  با استفاده از چهار رکن نواوری و تحول دیجیتال، بهینه سازی فرایند های عملیاتی، تحول  فرهنگ و اغنای تجربه مشتری قابل تحقق دانستند و از برنامه‌ و اقدامات امین در مواجه با چالش‌های مذکور با استفاده از سه راهبرد ساده سازی ،دیجیتالی شدن و نوآوری سخن گفتند. ایشان لازمه اصلی این مواجه را تحول فرهنگ برشمرده و از تغییر در ترکیب نیروهای انسانی و جذب قریب به 30 نفر از نخبگان حوزه مالی-دیجیتال، تجهیز زیرساخت‌های فناوری اطلاعات وخودکارسازی و هوشمندسازی خدمات مالی اعلام کردند. ایجاد فاز اول پلتفرم های ارزش‌گذاری، هوش کسب و کار تکنولوژی های مالی بین المللی و کشوری ،تامین مالی همچنین دستیار هوشمند انرژی و سلامت  را بعنوان نمونه‌ای از دستاوردهای امین برشمردند.

 همچنین سعید بداغی، ارائه خدمات تخصصی یکپارچه به دو صنعت انرژی (نفت،گاز ،پترپشیمی و نیروگاه) و صنعت سلامت (دارو،تجهیزات پزشکی و بیمارستان) با نگاه تمرکز بر نیازهای مالی، تامین مالی و مشاوره‌ای مشتری  بصورت یکپارچه را استراتژی اصلی امین در دو سال اخیر بر شمردند و تاکید داشتند که رشد قریب به 40 درصدی سود خالص امین در دو سال پیاپی نویدبخش اثربخشی این سیاست بوده است.

مدیر عامل تامین سرمایه امین ضمن اشاره به تمرکز امین بر حوزه فناوری‌های مالی و رصد کسب و کارهای فین‌تکی، به برنامه راهبردی این شرکت در حوزه فناوری مالی و مشارکت با شرکای تجاری و نهاد‌های سیاست‌گذاری و استفاده از مشاوران خبره داخلی و بین‌المللی در این حوزه  اشاره نمودند.

مجمع تامین سرمایه امین با تقسیم سود 2،300 میلیارد ریالی به پایان رسید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24