Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

توقف چند هفته‌ای و بازماندن از روزهای صعودی بازار سهام به دلیل توقف نماد، به همراه احتمال افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی از یک سو و نیز رشد پرتفوی بورسی شرکت شیمیایی رنگی موجب شده تا سهامداران شرنگی روزهای خوشی را برای شرنگی پس از بازگشایی نماد متصور باشند...

تاثیر مثبت پرتفوی بورسی «شرنگی» بر سهام این شرکت

بورس24 : توقف چند هفته‌ای و بازماندن از روزهای صعودی بازار سهام به دلیل توقف نماد، به همراه احتمال افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی از یک سو و نیز رشد پرتفوی بورسی شرکت شیمیایی رنگی موجب شده تا سهامداران "شرنگی" روزهای خوشی را برای شرنگی پس از بازگشایی نماد متصور باشند.

در حالی طی چند هفته گذشته شاخص بورس و قیمت سهام شرکت‌ها و صنایع مختلف روند رو به رشد خود را بنا به دلایل مختلف از سر گرفته‌اند و این رشد کماکان ادامه دارد که در این میان سهامداران و سرمایه‌گذاران شرکت‌های مختلف از چند جنبه‌ می‌توانند شاهد رشد قیمت سهام خود باشند. نخست عوامل تاثیرگذار بر تولید و سودآوری شرکت و دیگر سرمایه‌گذاری‌هایی که شرکت‌ها در صنایع مختلف کرده و پرتفوی آنها را تشکیل می‌دهد.

در این میان یکی از نمادهای مورد اشاره در این زمینه شرکت شیمیایی رنگین با نماد شرنگی است که به دلیل برگزاری مجمع فوق‌العاده و تعیین هیئت مدیره جدید، نماد آن چند هفته‌ای در فرابورس بسته شده بود و سرمایه‌گذاران و سهامداران این سهم نیز انتظار دارند با بازگشت نماد این شرکت به تالار، شاهد روند رو به رشد سهام شرنگی باشند.

چرا که بر اساس شنیده‌ها هیئت مدیره جدید این شرکت احتمال دارد افزایش سرمایه شرنگی از محل تجدید ارزیابی‌ها را به جریان بیندازد. این در حالی است که از زمان تاسیس تا کنون افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی‌ها این شرکت انجام نشده و پیش‌بینی می‌شود با به جریان افتادن این افزایش سرمایه، سهامداران و سرمایه‌گذاران این شرکت سود مناسبی را کسب کنند.

از سوی دیگر نگاهی به پرتفوی بورسی سرمایه‌گذاری‌های شرکت شیمیایی رنگی نیز نام‌هایی همچون پمپ ایران، شیشه همدان، شیشه قزوین، توسعه صنعتی ایران، بانک سامان و ساروج بوشهر را یادآور می‌شود که این شرکت‌ها نیز در روزها و هفته‌های گذشته رشد خوبی را تجربه کرده‌اند که از این منظر نیز این اتفاق می‌تواند خبر خوبی برای سهامداران شرنگی که این روزها منتظر بازگشایی نماد معاملاتی این شرکت هستند، باشد.

این در حالی است که در روز چهارشنبه گذشته نماد معاملاتی "شرنگی" پس از برگزاری مجمع فوق‌العاده و تعیین هیئت مدیره جدید بازگشایی شد و با استقبال خوب معامله‌گران، دادوستد سهام این شرکت با حجم خوبی همراه شد و رشد و صعود را نیز به دلیل عوامل یاد شده تجربه کرد.

این در شرایطی است که تعداد سهام این شرکت و همچنین سهام شناور آن، اندک بوده و مجموعه عوامل یاد شده باعث شده تا سهامداران و معامله‌گران، رشد قیمت را برای سهام شرکت شیمیایی رنگین با نماد معاملاتی "شرنگی" پیش‌بینی کنند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24