Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران و آلمان گفت: در ۹ ماه امسال، صادرات ما به کل اروپا ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون یورو بوده است.

صادرات ٢.٧ میلیارد یورویی ایران به اروپا طی ٩ ماه اول سال

بورس24 : عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران و آلمان گفت: در ۹ ماه امسال، صادرات ما به کل اروپا ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون یورو بوده است.

رسول رنجبران عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران و آلمان درباره وضعیت مبادلات تجاری ایران و آلمان اظهار کرد: حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد روال مبادلات تجاری به اروپا و آلمان، نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران و آلمان در ادامه تصریح کرد: در ۹ ماه امسال، صادرات ما به کل اروپا ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون یورو بوده است.

گفتنی است، رنجبران در نشست معرفی پتانسیل‌های اقتصادی و فرصت‌های تجاری و سرمایه گذاری گفت: وزیر اقتصاد آلمان یکی از راه‌های گسترش تعاملات دو کشور را تعامل با شرکت‌ها و بانک‌های کوچکی دانست که مرودات و ارتباط چندانی با آمریکا نداشته و ابراز امیدواری کرد تا از طریق این شرکت‌ها و بانک‌ها بتوان از امکانات شرکت‌ها و بانک‌های بزرگ آلمانی بهره‌مند شد.

وی گفت: آلمان علاقه‌مند به حفظ همکاری‌های اقتصادی با ایران است.

قابل ذکر است کشور‌های چین، عراق، امارات، ترکیه و افغانستان پنج مقصد اول کالا‌های صادراتی ایران و چین، امارات، ترکیه، هند و آلمان پنج مبادی اول واردات به ایران بوده‌اند.

براساس داده‌های آماری گمرک ایران، میزان صادرات غیرنفتی کشور در پایان ۸ ماهه سال جاری از لحاظ وزنی به بیش از ۸۸ هزار تن رسید که نسبت به ۷۵ هزار تن ۸ ماهه سال ۹۷ رشد ۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24