Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

عضو جدید هیئت مدیره شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین با اشاره به این که این شرکت از زمان تأسیس تاکنون تجدید ارزیابی انجام نداده است، گفت: شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین از پرتفوی مناسبی نیز در بازار سهام برخوردار می‌باشد که قیمت روز آن بیش از ٣٣ میلیارد تومان است...

«شرنگی» ، از تجدید ارزیابی دارایی‌ها تا ورود به بازار اصلی فرابورس

بورس24 : عضو جدید هیئت مدیره شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین با اشاره به این که این شرکت از زمان تأسیس تاکنون تجدید ارزیابی انجام نداده است، گفت: شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین از پرتفوی مناسبی نیز در بازار سهام برخوردار می‌باشد که قیمت روز آن بیش از 33 میلیارد تومان است.

مجمع فوق‌العاده شرکت «صنعتی و شیمیایی رنگین» برگزار شد و سهامداران و سرمایه‌گذاران این شرکت، اعضای جدید هیئت مدیره "شرنگی" را انتخاب کردند.
بر اساس آرای سهامداران حاضر در این جلسه، ابراهیم فرخ نژاد، عسل سقفی‌فر، سیلو هارتونیان، شرکت تلمبه ایران هاوس الکتریک به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین انتخاب شدند.
در این زمینه ابراهیم فرخ‌نژاد، یکی از نمایندگان سهامداران حقیقی که به عنوان عضو جدید هیئت مدیره این شرکت انتخاب شده است در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین گفت: طبق ماده ۹۵ قانون تجارت و نیز در پی درخواست سهامداران حقیقی، مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده با موضوع تعیین اعضای هیئت مدیره این شرکت برگزار شد و در پی آن به عنوان نماینده این دسته از سهامداران به جمع اعضای هیئت مدیره "شرنگی" و ترکیب هیات مدیره ورود پیدا کردیم.
وی با اشاره به این که شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین یکی از شرکت‌های فرابورس و فعال در صنعت محصولات شیمیایی است، ادامه داد: "شرنگی" از شرکت‌های با سابقه کشور به شمار می‌رود و برند هادی رنگ متعلق به این شرکت می‌باشد که همه مردم و صنعت‌گران و نیز نسل‌های مختلف با این برند سالیان سال است که آشنایی و خاطره دارند.
نماینده جدید سهامداران حقیقی در ترکیب هیئت مدیره شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین با اشاره به این که تیم تحلیل ما بررسی‌های مفصلی در خصوص چگونگی افزایش ظرفیت تولید و نیز فعال‌سازی پرتفوی و خط رزین شرکت شیمیایی رنگین انجام داده است، اضافه کرد: بر این اساس توانایی‌ها و پتانسیل‌های مطلوب "شرنگی" برای رشد، محرز شد و پس از آن تصمیم به ورود و خرید 20 درصد از سهام این شرکت صورت پذیرفت.
فرخ‌نژاد افزود: از این رو سهامداران حقیقی و خرد با میل بیشتری اقدام به افزایش سهم خود در این شرکت کردند و بنا به درخواست این دسته از سهامدارن، این تصمیم گرفته شد که با تجمیع سهام حقیقی‌ها و حقوقی‌ها درخواست برگزاری مجمع فوق‌العاده برای حضور در ترکیب هیات مدیره این شرکت را داشته باشیم و در نتیجه با استقبال خوب سهامداران به هیئت مدیره "شرنگی" ورود کنیم.
وی با اشاره به این که حضور در ترکیب هیئت مدیره صنعتی و شیمیایی رنگین به معنای تلاش برای بهبود وضعیت این شرکت می‌باشد، گفت: در این راستا در صورتی که هیات مدیره و سهامدار اکثریت موافقت نماید، در مرحله اول تصمیم به افزایش سرمایه از محل سود انباشته مناسب شرکت، سود عملیاتی و غیرعملیاتی و آورده نقدی را خواهیم داشت. در این راستا نیز در تلاش هستیم سهامداران شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین بویژه سهامداران خرد و حقیقی طعم شیرین سهامداری را بچشید.
عضو هیئت مدیره شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین همچنین برنامه‌های آتی را چنین عنوان کرد: در زمینه تولید، این شرکت قابلیت افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی تولیدات را دارد. ضمن این که با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در "شرنگی" وجود داشته و مغفول مانده است، می‌توان به صادرات محصولات این شرکت نیز اندیشید و بر این اساس برنامه‌ریزی کرد.
وی تصریح کرد: علاوه بر این، شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین از پرتفوی مناسبی نیز در بازار سهام برخوردار می‌باشد که قیمت تمام شده آن حدود یک میلیارد تومان، و قیمت روز آن بیش از 33 میلیارد تومان است که این عدد با توجه به سرمایه اندک "شرنگی" عدد بسیار قابل توجهی می‌باشد. بویژه این که "شرنگی" شرکت‌های غیربورسی مناسبی را نیز برای سرمایه گذاری انتخاب کرده است و در ترکیب سهامداران آنها حضور دارد.
فرخ‌نژاد ادامه داد: قصد داریم پس از بررسی و ارزیابی همه جوانب شرکت، در خصوص افزایش ظرفیت در "شرنگی" برنامه‌ریزی کرده و پیشنهاد آن را به هیات مدیره دهیم؛ البته تحقق این امر منوط به تصمیم هیئت مدیره و در پی آن ارائه مدارک لازم به سازمان بورس و شرکت فرابورس و گرفتن تائیدیه‌های لازم در این رابطه است.
وی همچنین با بیان این که شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین از سود انباشته مطلوبی برخوردار است و آورده نقدی نیز می‌تواند یکی از محل‌های افزایش سرمایه احتمالی باشد، گفت: نکته بسیار مهم در خصوص جذابیت‌های "شرنگی" برای سهامداران این است که این شرکت از زمان تأسیس تاکنون تجدید ارزیابی انجام نداده است و به همین دلیل است که طی چند ماه گذشته سهامداران بویژه حقیقی‌های بازار، اقدام به خرید سهام این شرکت کرده‌اند.

فرخ‌نژاد با بیان این که اقدام در این زمینه، نیاز به جلسات و بررسی‌های بیشتر دارد، اظهار داشت: در صورتی که هیئت مدیره این شرکت به این نتیجه برسد که در هر مقطعی تجدید ارزیابی شرکت و سهامداران باید به جریان بیفتد، قطعا به این موضوع ورود می‌کند.
عضو هیئت مدیره شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین همچنین در پاسخ به این سول که آیا شرکت برنامه‌ای برای ورود به بازار اصلی فرابورس دارد، یا خیر گفت: هر زمان افزایش سرمایه شرکت به ثمر بنشیند و امتیازات لازم جهت ورود به بازارهای بالاتر را در فرابورس داشته باشد، طبیعتا از این کار استقبال خواهیم کرد؛ و در این زمینه تابع شرایط و مقررات فرابورس هستیم.
وی همچنین با اشاره به این که خوشبختانه همدلی و همراهی خوبی میان هیات مدیره با اعضای جدید وجود دارد که این موضوع می‌تواند به بهبود شرایط شرکت و تسریع در دستیابی به اهداف آن منجر شود، اظهار امیدواری کرد: از این پس و با ترکیب جدید هیئت مدیره "شرنگی" و پیگیری سهامداران بویژه حقیقی‌ها و همچنین همدلی و همراهی خوب هیات مدیره جدید، روند تولید و فروش شرکت بهبود یابد و با برنامه‌های در دست اجرا، سود بیشتری را عاید سهامداران و سرمایه‌گذاران کنیم.
فرخ‌نژاد در پایان با تاکید بر این که در سال "رونق تولید" تکیه بر توان داخلی می‌تواند گره‌گشای مشکلات اقتصادی کشور باشد، افزود: بر این اساس حضور در بازار سرمایه یکی از مواردی است که علاوه بر جذب نقدینگی سرگردان جامعه، با تامین مالی ارزان، شفاف و سریع صنایع و بنگاه‌ها کمک می‌کند و باید تلاش کنیم با شناسایی ظرفیت‌های بازار سهام و نیز بهبود تولید و سودآوری شرکت‌ها این امر را سرعت ببخشیم.
عضو هیئت مدیره شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین تاکید کرد: کلیه خبرها و گزارش‌های مربوط به این شرکت، طبق قانون در سایت کدال بارگذاری شده و قابل دسترسی و استفاده سهامداران و فعالان بازار سرمایه خواهد بود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24