Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

جلسه شورای عالی بورس امروز با حضور دکتر فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر شاپور محمدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و سایر اعضای این شورا برگزار شد.

معاون نظارت بانک مرکزی خبر داد: بانک‌ها برای خرید سهام، وام می‌دهند؛ به زودی

بورس24 : جلسه شورای عالی بورس امروز با حضور دکتر فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر شاپور محمدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و سایر اعضای این شورا برگزار شد.

در حاشیه این جلسه، فرهاد حنیفی، معاون نظارت بانک مرکزی گفت: هدف از حضور ما در جلسه امروز شورای عالی بورس، اعلام حمایت کامل بانک مرکزی از بازار سرمایه بود.

وی در این خصوص بیان داشت: بانک مرکزی و سازمان بورس دو بال اقتصادی کشور هستند و با اهداف مشترک، منابع مورد نیاز شرکت ها را تامین می کنند.

وی افزود: مشتری ها بر اساس سر رسید، تضامن و نیازهای خود به این دو بازار مراجعه می کنند. ما امیدوار هستیم با همکاری نزدیک این دو نهاد، که از قبل هم وجود داشته بتوانیم جلوه بزرگ و کاملتری را از اقتصاد توانمند کشور نمایان کنیم.

حنیفی ادامه داد: اینجا لازم می دانم اعلام کنم که بحث های مربوط به اعطای تسهیلات بانک های مجاز به مشتریان برای خرید سهام نهایی شده و به زودی سهامداران عزیز می توانند از تسهیلات بانک ها برای خرید سهام استفاده کنند.

منبع: سنا

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • منوچهر ستارفام
    منوچهر ستارفام

    باسلام خدمت همه عزیزان این بهترین اقدامیست که در راستای حمایت از سرمایه گذاران وسهامداران عرصه های اقتصادی انجام میشه انشاءالله که به واقعیت بپیوندد

    4 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24