Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

محمد رضوانی فر، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی،گفت: ما با جهاد اقتصادی انتقام خون حاج قاسم را می‌گیریم.

مدیرعامل شستا: انتقام حاج قاسم را با جهاد اقتصادی می‌گیریم

بورس24 : محمد رضوانی فر، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی،گفت: ما با جهاد اقتصادی انتقام خون حاج قاسم را می‌گیریم.

محمد رضوانی‌فر در این پیام‌ نوشت:امروز یقین داریم که هر فردی از آحاد ملت و ایرانی غیرتمند، در هر سنگری ادامه راه پرافتخار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در سر دارد و قطعا پرچم این دلاور سرافراز تاریخ ایران و جهان در دفاع از تمامیت ارضی کشور و مبارزه با تروریسم و افراط‌گرای در منطقه زمین نخواهد ماند.

در این پیام آمده است: در این میان کارگران، کارکنان و مدیران شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با تمام توان و قدرت مضاعف و انگیزه ‌دوچندان در میدان اقتصاد و تولید انتقام سختی از ریختن به ناحق خون سردار مهربانی‌ها می‌گیرند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: همان‌طور که تا امروز شستا به عنوان یک بنگاه بزرگ اقتصادی، سنگر مقابله با تروریسم اقتصادی بوده است همچنان با جهاد اقتصادی و ایستادگی در میدان اقتصادی، گام‌های‌ محکم‌تری از قبل بر می‌دارد.

وی در پایان اشاره کرده است: با شهید حاج قاسم سلیمانی پیمان می‌بندیم که رهرو راه پرافتخار او باشیم، راهی که مولای‌مان امام حسین (ع) پیش روی ما گذاشت، هم‌او که به ما آموخت:«انّ الحیاة عقیدة و جهاد»

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24