Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

چند خبر با اهمیت از صنایع شیمیایی ایران در راه است. پس از رشد قیمتی سهام این شرکت در پس عملکرد مثبت و انجام افزایش سرمایه خوب ، شیران همچنان می تازد. جالب این است که در این خوش خبری ها، برنامه افزایش سرمایه دیگری از انباشته برای سال آینده شرکت به گوش می رسد...

«شیران» از برنامه افزایش سرمایه ای جدید خبر داد

بورس24 -سحر خوشحال : چند خبر با اهمیت از صنایع شیمیایی ایران در راه است. پس از رشد قیمتی سهام این شرکت در پس عملکرد مثبت و انجام افزایش سرمایه خوب ، "شیران" همچنان می تازد. جالب این است که در این خوش خبری ها، برنامه افزایش سرمایه دیگری از انباشته برای سال آینده شرکت به گوش می رسد.

امیر رحیمی ، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران در خصوص آخرین وضعیت این شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: «شیران» در سال مالی گذشته روند فروش مناسبی داشته به طوری که به طور میانگین ماهانه بالغ بر 150میلیارد تومان فروش داشته است.

وی گفت: درسال مالی منتهی به آذر ۹۸ کل فروش شرکت 1843میلیارد تومان بوده و هدف گذاری شرکت تحقق حداقل فروش 2200میلیارد تومان در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۹۹ یعنی فروش ماهانه بالغ بر 180میلیارد تومان است.

وی گفت: بر اساس فروش ۱۸۴۳ میلیارد تومانی منتهی به آذر سال ۹۸ انتظار می رود ،شرکت بتواند بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان در شرکت اصلی و حدود ۱۰۰ میلیارد هم در شرکت فرعی جمعا حدود یک هزار میلیارد تومان یعنی حدود ۱۲۰ تومان برای هر سهم در سرمایه جدید سود محقق نماید.

از این مقام مسئول در صنایع شیمیایی ایران در خصوص وضعیت مطالبات شرکت پرسیدیم که گفت: مطالبات عمده شرکت مربوط به دو بخش ( پرونده هیزل و دو پرونده در ترکیه است) که مطابق تکالیف سال گذشته در طول سال مستمرا پیگیری های خوبی انجام شده که گزارش اقدامات در مجمع به سهامداران ارائه خواهد شد.

وی در مود افزایش سرمایه پیش رو شرکت گفت: جهت تقویت هر چه بیشتر بنیان شرکت در سال جدید نیزشرکت افزایش سرمایه ای تا 50 درصد را در حال بررسی دارد که پس از تکمیل کار کارشناسی پیشنهادات جمع بندی و اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24