Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

وضعیت بنیادی بیمه ما نشان می دهد که چه در صورت های مالی ۶ ماهه و چه در گزارشات عملکرد ماهانه در کنار شایعات افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها ، سهم روند مثبتی را در پیش گرفته و همچنان با روند صعودی خوبی همراه است. انجام افزایش سرمایه شرکت، مهر تاییدی است بر عملکرد مثبت این شرکت بیمه ای که به زودی رقم دقیق آن که بالای ۱۰۰درصد بوده ، شفاف سازی خواهد شد...

دوخبر از بیمه ما

بورس24 -حیدر کثیری :  وضعیت بنیادی بیمه ما نشان می دهد که چه در صورت های مالی ۶ ماهه و چه در گزارشات عملکرد ماهانه در کنار شایعات افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها ، سهم روند مثبتی را در پیش گرفته و همچنان با روند صعودی خوبی همراه است. انجام افزایش سرمایه شرکت، مهر تاییدی است بر عملکرد مثبت این شرکت بیمه ای که به زودی رقم دقیق آن که بالای ۱۰۰درصد بوده ، شفاف سازی خواهد شد.

حجت بهاری فر مدیر عامل شرکت بیمه ما در خصوص وضعیت کلی این شرکت با توجه به روند سود دهی مناسب ۶ ماهه ابتدای سال به خبرنگار بورس24 گفت: با بررسی پرتفولیوی شرکت به نظر می رسد سهمی در پرتفوی وجود نداشته که تاثیر مثبتی بر شرکت نداشته باشد، شرکت با توجه به روندی که در پیش گرفته با وضعیت بهتری هم مواجه خواهد شد.

وی گفت: انگیزه همکاران و مدیریت ریسکی که صورت می گیرد، در این دو سال اخیر نشان می دهد تحقق بودجه بالغ بر ۱۰۰درصد بوده است.

به گفته وی، همچنین با توجه به خدمات دهی و چابکی که در پرتفوی بیمه ای شرکت بیمه ما وجود دارد، پیش بینی می شود، وضعیت عملکرد و سود آوردی شرکت از این بهتر خواهد بود.

بهاری فر در مورد مدیریت قیمت سهام و موضوع بازار گردانی است سهم نیز گفت: به تازگی بازارگردانی سهم را برعهده گرفته ایم که البته مهمترین استراتژی شرکت این است که نمی خواهیم قیمت سهم را با دخالت در عرضه و تقاضا دستخوش تغییر کنیم.

وی ادامه داد: به نظر می رسد روند قیمت سهم باید توسط بازار تعیین شود و نمی خواهیم هیجانی سهام رشد داشته باشد و همه چیز بر اساس تحلیل و عملکرد شرکت است.

تجدید ارزیابی داریم؛ بالای ۱۰۰ درصد

مدیر عامل شرکت از افزایش سرمایه ای جذاب خبر داد و به خبرنگار ما گفت: در راستای برنامه و تکلیف هیات مدیره باید سرمایه خود را تا۱۰۰درصد افزایش بدهیم و با توجه به این که احتمالا از محل تجدید ارزیابی دارایی ها این افزایش سرمایه انجام می شود، کارشناسی لازم انجام شده که در طی یک شفاف سازی به اطلاع عموم می رسانیم.

وی گفت: از نظر ذخایر و پرتفوی بورسی ، شرکت در شرایط مطلوبی قرار دارد، پرتفوی شرکت بیش از ۳۰۰درصد افزایش یافته و بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در پرتفوی بورسی لحاظ شده است و جزو سه شرکت شفاف بورس هستیم. نگاه بیمه ما در سرمایه گذاری و سود بلند مدت بوده و شرکت را به چابک ترین شرکت صنعت بیمه تبدیل می کنیم .

او در مورد محصولات جدید بیمه ما هم گفت: شرکت محصول جدید خود با عنوان طرح بیمه نامه های زندگی همراه با بیمه های درمان خانواده ارائه خواهد داد که به عنوان محصول جدید رونمایی شده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24