Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

١٠٠٠ میلیارد تومان فروش مدیرعامل : سود خوبی شناسایی شده که اعلام می شود

پاکسان در سن ۵٧ سالگی رکورد زد

بورس24 -حیدر کثیری : پاکسان بر قله ۱۰۰۰ میلیاردی ایستاد، تحقق وعده های مدیرعامل پاکسان و ثبت فروشی بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان از این شوینده باسابقه در سال مالی ۹۸.

پاکسان امسال در 57 سالگی خود توانست عملکردی درخشان را محقق کند و نشان دهد که هنوز «دود از کنده بلند» می شود.

پاکسان که 57 سال با خانواده های ایرانی بوده است ، در یکی از سخت ترین سال های اقتصادی که کشور با نوسانات نرخ ارز، مشکلات تحریم و دشواری ها برای تامین مواد اولیه روبرو بود نشان داد که با مدیریت صحیح و با وعده های کارا و حساب شده می شود عملکردی فراتر از انتظار داشت.

در سه ماهه اول سال مالی 98، پاکسان با آنالیز تهدید ها و فرصت های موجود در بازار، تصمیم گیری به موقع تیم مدیریتی برای به کارگیری درست ترین استراتژی در امر مدیریت منابع و مصارف، مدیریت هرینه و ... نه تنها بازدهی خوبی برای سهامداران داشت بلکه سرمایه گذاری های خوبی در حوزه تامین مواد اولیه تولید داشت و با توجه به عملکرد 12 ماهه از دید تحلیل گران بازار سرمایه می توان سودی در حدود 200 تومان به ازای هر سهم از این شرکت انتظار داشت و باید دید شرکت خود چه سودی را رسما اعلام خواهد کرد.

فرهنگ ساکی مدیر عامل پاکسان درباره پایان سال مالی پاکسان و برنامه های سال مالی جدید شرکت به بورس24 گفت: پایان سال مالی 97 به سهامداران وعده فروش هزار میلیارد تومانی دادیم و در راستای حفظ حقوق سهامداران گام برداشتیم با تولید مداوم و با انتخاب استراتژی های صحیح در حوزه کسب و کار به این مهم نیز دست یافتیم.

وی ادامه داد: سال مالی سختی را پشت سر گذاشتیم، شوک های اقتصادی متعددی داشتیم ، اما با تصمیم گیری های به موقع توانستیم وعده خود را عملیاتی کنیم.

ساکی گفت: در تامین مواد اولیه با اقداماتی که در راستای بومی سازی مواد و جایگزین کردن توان داخلی به جای واردات داشتیم هم در مدیریت هزینه فعال شدیم و هم یکی از محدودیت های اصلی تولید را مرتفع کردیم و هم به سبد درآمدی شرکت افزودیم، در سال مالی جدید هم یکی از برنامه های ما توجه به این حوزه و عرضه کالاهای صنعتی است. در حوزه صادرات تلاش کردیم تا مسیر ها را هموار کنیم و در سال مالی جدید برنامه های خوبی برای توسعه صادرات داریم .

مدیرعامل پاکسان 57 ساله ادامه داد: برنامه ما در سال مالی 98 فروش هزار میلیارد تومانی بود و امسال در نظر داریم با بررسی شرایط در حدود 20 درصد افزایش درآمد را طرح ریزی کنیم. برنامه های گسترده برای افزایش تولید، اصلاح روش های بازاریابی و فروش داریم و یکی از برنامه های کاربردی ما توسعه خطوط صابون است، با توجه به بازخوردی که از بازار گرفتیم توسعه خطوط صابون می تواند ارزش افزوده خوبی برای مجموعه داشته باشد که در سال جدید این برنامه را عملیاتی خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: پاکسان امسال در شرایط سخت اقتصادی رکوردهای تولید و فروش خوبی را محقق کرد و سود خوبی را در صورت های مالی خواهیم داشت.ما به وعده هایی که به سهامداران دادیم عمل کردیم و در تلاشیم امسال نیز در راستای افزایش حقوق صاحبان سهام گام برداریم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24