Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : برنامه از این قرار بود که تامین سرمایه دماوند به عنوان دهمین شرکت تامین سرمایه کشور، با مشارکت دو مجموعه هلدینگ مالی غدیر و هلدینگ مالی سینا اعلام موجودیت کند و با نماد «تماوند» در روز ١٩ آذر ماه به روش ثبت سفارش با ۶٠٠ میلیون سهم پذیره نویسی شود.یکی از ملاحظات سازمان بورس برای عملیاتی شدن این برنامه این بود که در مدت مقرر سرمایه گذاری غدیر از سرمایه گذاری خود در نماد «تنوین» خارج شده و پس از آن روند ثبت این تامین سرمایه طی شود، تا مجوز های لازم جهت قابل معامله شدن نماد صادر گردد. اما ١٨آذر ماه اطلاعیه فرابورس در خصوص تعویق پذیره نویسی سهام در دست انتشار شرکت تامین سرمایه دماوند منتشر شد، علت اصلی این تعویق در پذیره نویسی هم سهامداری غدیر در تامین سرمایه نوین بود...

«تنوین» به خاطر «تماوند» دوباره عرضه می شود ؛ با شرایط جدید

بورس24 : برنامه از این قرار بود که تامین سرمایه دماوند به عنوان دهمین شرکت تامین سرمایه کشور، با مشارکت دو مجموعه هلدینگ مالی غدیر و هلدینگ مالی سینا اعلام موجودیت کند و با نماد «تماوند» در روز 19 آذر ماه به روش ثبت سفارش با 600 میلیون سهم پذیره نویسی شود.یکی از ملاحظات سازمان بورس برای عملیاتی شدن این برنامه این بود که در مدت مقرر سرمایه گذاری غدیر از سرمایه گذاری خود در نماد «تنوین» خارج شده و پس از آن روند ثبت این تامین سرمایه طی شود، تا مجوز های لازم جهت قابل معامله شدن نماد صادر گردد.

اما 18آذر ماه اطلاعیه فرابورس در خصوص تعویق پذیره نویسی سهام در دست انتشار شرکت تامین سرمایه دماوند منتشر شد، علت اصلی این تعویق در پذیره نویسی هم سهامداری غدیر در تامین سرمایه نوین بود.

البته سرمایه گذاری غدیر آگهی عرضه بلوک 8 درصدی سهام تامین سرمایه نوین شامل 720میلیون سهم را به قیمت 395 تومان و به صورت نقد منتشر کرد که نهایتا این بلوک بدون معامله ماند و نتیجه آن تعویق پذیره نویسی شد.

منصور کنعانی معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار سرمایه گذاری غدیر در خصوص عرضه بلوک تامین سرمایه نوین و پذیره نویسی تامین سرمایه دماوند به بورس24 گفت: در مرحله اول بلوک تامین سرمایه نوین با شرایط تماما نقد عرضه شد که با توجه به شرایط عرضه بلوک، معامله بدون نتیجه ماند. اما در نظر داریم به زودی «تنوین» را با شرایط جدید آگهی کنیم و شرایط جذاب تری را برای عرضه این بلوک ایجاد کنیم.

کنعانی در این خصوص که آیا مشتری جدی ای برای خرید بلوک «تنوین» وجود دارد یا نه گفت: سهام تامین سرمایه نوین سهام ارزنده ای است انتظار داریم با توجه به شرایط جدید عرضه ، واگذاری سهام صورت بگیرد، تلاش ما این است که ملاحظات موجود برای آغاز پذیره نویسی تامین سرمایه دماوند زودتر برطرف شود.

گفتنی است ، شرکت تامین سرمایه نوین در ٩ ماهه منتهی به آذر ١٣٩٨ حدود ۵٣۶ میلیارد تومان درآمد داشته است که حدود ۴۵ میلیارد تومان متعلق به آذر ماه می باشد .گفتنی است درآمد ٩ ماهه منتهی به آذر٩٨ در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶٧درصد رشد داشته است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24