Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

میان مدت بازار صعودی است حرکت بانک صادرات هم رو به بالاست ؛ چون منابع بانک به ٢٠٠ هزار میلیارد افزایش پیدا کرده و سهم فروشنده جدی هم ندارد...

تحلیل بهروز خدارحمی از اوضاع بورس

بورس24 : بازار سرمایه این روزها در مسیر صعود قرار دارد و شاهد افزایش قابل توجه ارزش معاملات در بازارهای بورس و فرابورس هستیم، ورودی نقدینگی در بازار بیش از خروجی آن است و روند معاملات در مسیری روان دنبال می شود.

روز گذشته نیز این روند در حال طی شدن بود که ناگهان بازار با عدم تعادل روبرو شد و دقایقی شاهد عرضه های گسترده در بازار بودیم، عرضه هایی که منجر به نوسان سهام از مثبت کامل به منفی کامل بود و در پایان بازار نیز دوباره نوسانات مثبت از سر گرفته شد.

بهروز خدا رحمی مدیر عامل گروه مالی سپهر صادرات درباره روند حرکت بازار و نوسانات روز گذشته به بورس24 گفت: اخیرا بازار در مسیر صعودی در حال حرکت بوده و بعضی از سرمایه گذاران که در برخی سرمایه گذاری های خود بازدهی خوبی داشتند قدری نسبت به نوسانات بازار حساس شده اند و با هر تکانه ممکن است تصمیماتی بگیرند.

وی گفت: در حال حاضر متغیر موثری برای اتمام روند صعودی بازار دیده نمی شود و روند میان مدت همچنان صعودی پیش بینی می شود. در بعضی از نماد ها شاهد این موضوع هستیم که به سقف قیمتی رسیده اند و تحلیل گرها در حال بررسی و شکار سهم های در کف قیمتی برای جابه جایی به سمت این سهم ها هستند، سهم هایی که با «پی بر ای» صنعت در هر گروه فاصله دارند مقاصد جدید سرمایه گذاران هستند، طبیعتا با توجه به روند صعودی مداوم بازار ، برخی شایعات مانند اتفاقات سیاسی، بین المللی و ... آثار کوتاه مدت و هیجانی ایجاد می کند که نمی تواند اثر منفی بلند مدتی داشته باشد.

متغیرهای بنیادین از صعود قیمت سهام بانک حمایت می کند

خدارحمی درباره روند حرکتی بانک صادرات هم گفت: صرف نظر از روند صعودی که نماد "وبصادر" تاکنون داشته است اتفاقاتی که قول آن داده شده بود در حال وقوع و تداوم است. این اتفاقات پیشتیبانی است که از تداوم روند صعودی سهم حمایت کند.

وی گفت: روند سوددهی بانک در سه ماهه، تداوم آن در شش ماهه و بر اساس آمار منتشر شده استمرار آن در نه ماهه خبر خوبی بود، همچنین در بازاری که بسیاری به دنبال بازدهی بالا هستند بانک صادرات توانسته منابع خود را به ۲۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش دهد که این موضوع می تواند نقش موثری در توسعه عملیات بانکی داشته باشد، همچنین در حوزه ارزی نیز، پوزیشن ارزی بانک در شرایط خوبی است و برخی شعب خارجی بانک که با زیان و مسائلی از این قسم روبرو بودند در شرایط خوبی قرار گرفتند.

تمام این موارد حکایت از آن دارد که بانک از نظر بنیادی در شرایط مطلوبی است و در هفته و ماه گذشته شاهد آن هستیم که روند حرکت قیمت سهم نیز به نسبت سایر هم گروه هایی که بانک با آن ها مقایسه می شود ، در شرایط مطلوبی بوده است.در این بین نیز برخی از سهامداران حقوقی بانک که الزاماتی برای فروش سهام خود داشتند از ترکیب سهامداری " وبصادر" خارج شدند و اکنون با توجه به متغیرهای موجود سهام بانک می تواند ادامه مسیر صعودی خود را طی کند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24