Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بورس تعطیل می شود!! همه فروشنده شدند... اظهار تعجب مقام نظارتی بازار از انتشار این شایعه : بورس حتی در زمان تعطیلی ادارات هم دایر بوده... درباره تعطیلی بورس به دلیل آلودگی هوا هم بحثی مطرح نیست ؛ فعلا

شایعه طنز دوم دی

بورس24 : صبح امروز روند معاملات در بازار سرمایه به مانند روزهای گذشته در مدار عادی و روان خود در حال انجام بود که دقایقی پیش شاهد افزایش عرضه ها و تشکیل صفوف فروش در بسیاری از نماد ها و گروه ها بودیم.

با توجه به این که هیچ یک از متغیر های کلان در بازار تغییری نداشته است این اتفاق می تواند در سهام ارزنده فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری باشد ، به هر حال یکی از دلایل این موضوع احتمال تعطیلی بورس در روزهای آتی اعلام شد. خبری که بیشتر جنبه طنز دارد.

خب ؛ بازار است دیگر! وقتی هر روز بازار در حال صعود است یک روز هم با یک شایعه طنزگونه منفی می شود و همه فروشنده سهم.

با این حال بورس24 پیگیر این شایعه شد.

محسن خدابخش مدیر نظارت بر بورس ها و بازارهای سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص احتمال تعطیلی بازار سهام به بورس24 گفت: برنامه ای برای تعطیلی بازار در روزهای آتی نداریم و در برخی موارد حتی شده که سایر ادارات تعطیل بودند و بورس به روند معاملات خود ادامه داده است.

او تاکید کرد : طبیعتا تا زمانی که نظام اقتصادی در حال فعالیت باشد و بانک ها تعطیل نباشند روند معاملات در بازار ادامه دارد و بورس به کار خود ادامه می دهد.

این مقام نظارتی در برابر این سوال که آیا امکان دارد به دلیل آلودگی هوا بورس در روزهای آتی تعطیل شود؟تاکید کرد : در این خصوص بازار سهام تابع تصمیم گیری های کلان است و در مقطع فعلی بحثی در این خصوص مطرح نیست.

وی در توضیح علت بازگشت 180 درجه ای بازار در دقایق پیش گفت: هیچ تغییر خاصی در شرایط رخ نداده و شرایط کلی دستخوش تغییر نشده است، احتمالا شرایط فعلی متاثر از هیجانات یا برخی شایعات در بازار بوده است.

او در پایان از بروز شایعه تعطیلی بورس ابراز شگفتی کرد!

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24