Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیرعامل گهرزمین: با هدف گذاری تولید حداکثری در سالهای آتی همراه با تامین سنگ آهن خوراک خطوط فرآوری شرکت و دغدغه نیاز سایر واحدهایی که در راستای ارزش افزوده گام برداشته اند، زمینه را برای اشتغال زایی بیشتر فراهم خواهیم ساخت.

عبور گهرزمین از مرز ۲۰ میلیون تن استخراج سنگ آهن

بورس24 : علی اکبر پوریانی مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین با اشاره به اینکه نیروی انسانی، مهم ترین عامل پیروزی و موفقیت در هر زمینه‌ای است و هر فرد برای انجام فعالیت به دو بال دانش و انگیزه نیاز دارد عنوان کرد: با تلاش و پشتکار تیم امور معدن شرکت و با هدف گذاری تولید حداکثری و با استفاده از سیستم های نوین در مجموعه عملیات معدنکاری که ضمن انجام تحقیق و بررسی های میدانی بدست آمد، توانستیم با عبور از مرز 20 میلیون تنی استخراج سنگ آهن، به موفقیتی دست یابیم که در منطقه معدنی گل گهر و حتی کشور بی نظیر بوده است.

وی در ادامه افزود: با وجود مشکلاتی همچون تحریم‌ها و در دسترس نبودن به موقع قطعات ماشین‌آلات معدنی، توانستیم با هدف تحقق شعار "رونق تولید" و "حمایت از تولید داخلی" و با تکیه بر توان مهندسین ایران زمین و با حمایت اعضای هیئت مدیره و تلاش همکاران، سیستمهای کارآمد بومی سازی شده را در روند عملیات استخراج معدن راه اندازی کنیم.

مدیرعامل گهرزمین خاطر نشان کرد: با هدف گذاری تولید حداکثری در سالهای آتی همراه با تامین سنگ آهن خوراک خطوط فرآوری شرکت و دغدغه نیاز سایر واحدهایی که در راستای ارزش افزوده گام برداشته اند، زمینه را برای اشتغال زایی بیشتر فراهم خواهیم ساخت.

وی همچنین گفت: امیدواریم حمایت ریاست هیئت عامل ایمیدرو و کارشناسان این سازمان، در مسیر رسیدن به استخراج ۳۰ میلیون تن و ایجاد بستری برای افزودن بیش از ده هزار فرصت شغلی مستقیم ، به ما یاری رسانند.

منبع: روابط عمومی شرکت سنگ آهن گهرزمین

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24