Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : پالایش نفت لاوان نمادی که آرام و بی صدا در بازار حرکت نموده ، بدون هیجان از ابتدای سال جاری تاکنون رشدی بیش از ٢ برابر را در ارزش سهام خود تجربه کرده است. پالایش نفت لاوان در شش ماهه موفق شد رشد ١١۶ درصدی در درآمد ها ایجاد کند و سود خالص را در مقایسه با سال قبل ٣۵۵ درصد افزایش دهد...

«شاوان» از برنامه افزایش سرمایه خبر داد

بورس24 : پالایش نفت لاوان نمادی که آرام و بی صدا در بازار حرکت نموده ، بدون هیجان از ابتدای سال جاری تاکنون رشدی بیش از 2 برابر را در ارزش سهام خود تجربه کرده است.

پالایش نفت لاوان در شش ماهه موفق شد رشد 116 درصدی در درآمد ها ایجاد کند و سود خالص را در مقایسه با سال قبل 355 درصد افزایش دهد.

روند سودآوری ما خوب است 

حمید عزیزی معاون مالی پالایش نفت لاوان درباره آخرین وضعیت این شرکت پالایشی به بورس24 گفت: خوشبختانه روند سودآوری ما در مسیر با ثبات و صعودی قرار دارد و در گزارش های پیش رو وضعیت عملکردی ما بهبود خواهد داشت. 

عزیزی گفت: با توجه به تعمیرات اساسی که داشتیم عملکرد ما در سه ماهه سوم سال با قدری کاهش روبرو بود، که در سه ماهه پایانی روند کاهشی عملکرد اصلاح خواهد شد و نگرانی از بابت تحقق بودجه پایان دوره نداریم و به برنامه های اعلامی می رسیم.

وی درباره برنامه های آتی شرکت گفت: در حال حاضر در حدود 30 درصد از تولید بنزین ما یورو 5 است و در برنامه داریم با توجه به ارزش افزوده بالاتری که بنزین یورو 5 دارد، به تناوب این میزان را افزایش دهیم و نهایتا تمام تولید بنزین را به یورو5 تغییر دهیم، طبیعتا به محض عملیاتی شدن این برنامه جزئیات از طریق کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

عزیزی در ادامه افزود: برنامه داریم تا نفت کوره تولیدی را که ارزش افزوده پایینی دارد، به محصولات با ارزش افزوده بیشتر تبدیل کنیم که این برنامه نیز در حال طی مراحل مطالعاتی است.

افزایش سرمایه در دستور کار است ؟ 

معاون مالی پالایش نفت لاوان در پاسخ به این سوال که آیا شرکت برنامه ای برای افزایش سرمایه در دستور کار دارد؟ گفت: با توجه به شرایط این موضوع می تواند در دستور کار باشد، طبیعتا اگر برنامه ای برای افزایش سرمایه باشد از طریق کدال اطلاع رسانی خواهد شد.  

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24