Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیرعامل «زگلدشت»: به نظر نمی رسد افزایش نرخی در محصولات شرکت روی دهد. با عدم افزایش نرخ و با تکیه بر افزایش نرخ های نیمه اول سال، شرکت خواهد توانست سود خوبی را برای خود رقم بزند.

تجدید ارزیابی به صنعت زراعت می رسد؟

بورس24 : صنعت زراعت را می توان جزء صنایع پربازده سال 98 تاکنون دانست، امسال سهمی همچون تلیسه به شدت مورد توجه بازار قرار گرفت و پس از آن سهم هایی همچون زفکا، زکشت و زگلدشت را نیز می توان نام برد. کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان در 6 ماهه سال جاری در مقایسه با 6 ماهه سال گذشته رشد سود 151 درصدی را تجربه کرده است. این شرکت علاوه بر افزایش نرخ اقدام به افزایش مقداری فروش خود کرده که به معنای کیفیت سود هر سهم این شرکت است.

سعید صالحی مدیرعامل شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان در خصوص وضعیت این مجموعه به بورس24 گفت: شرکت در تلاش است تا نیمه دوم را سال بهتر از نیمه اول سال به پایان برساند. این مجموعه علاوه بر رشد فروش با تکیه بر طرح های توسعه خود آینده ای روشن را برای خود رقم می زند.

وی ادامه داد: شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان تاکنون نیز توانسته فروش خوبی را تجربه نماید. انتشار گزارش های 9 ماهه قطعا سهامداران را امیدوار خواهد کرد.

صالحی در پاسخ به این سوال که دارایی های شرکت پتانسیل افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی را دارند و چرا شرکت برای انجام این کار اقدام نمی کند، گفت: اگر سهامداران عمده تمایلی به افزایش سرمایه داشته باشند، قطعا در هیئت مدیره مطرح شده و ما نیز آن را اجرایی خواهیم کرد. این افزایش سرمایه از هر محلی باید به تایید سهامداران عمده برسد و هنوز در این خصوص بیانیه ای از سوی آن ها صادر نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که با افزایش سرمایه قیمت سهم رقیق تر شده و تامین مالی پروژه ها را آسان تر می کند، گفت: بله اما این موضوع جزء سیاست های هیئت مدیره بوده و فعلا در این خصوص تصمیم گیری نشده است.

این مقام مسئول در مورد افزایش نرخ محصولات شرکت گفت: به نظر نمی رسد افزایش نرخی در محصولات شرکت روی دهد. با عدم افزایش نرخ و با تکیه بر افزایش نرخ های نیمه اول سال، شرکت خواهد توانست سود خوبی را برای خود رقم بزند.

وی در مورد طرح های توسعه ای شرکت نیز عنوان کرد: طرح های توسعه مجموعه برای افزایش میزان تولید و تولید محصولات جدید نیز طبق برنامه زمان بندی شده جلو می رود و تاثیر آن بر سود شرکت در سال های آتی مشخص خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24