Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بانک پاسارگاد در بین بانک های خصوصی حاضر در بورس جزو بهترین و پر پتانسیل ترین بانک هاست که بر خلاف بعضی از بانک ها با رشد حقوق صاحبان سهام در ترازنامه روبرو بوده و در دوره شش ماهه رشد ۲۳ درصدی سود نسبت به دوره مشابه داشته است، این رشد سود در شرایطی ایجاد شده که بسیاری از بانک ها به دلیل سیاست های موجود برای ذخیره گیری با مشکلاتی روبرو شدند...

افزایش سرمایه جذاب بانک پاسارگاد در ایستگاه آخر

بورس24 : بانک پاسارگاد در بین بانک های خصوصی حاضر در بورس جزو بهترین و پر پتانسیل ترین بانک هاست که بر خلاف بعضی از بانک ها با رشد حقوق صاحبان سهام در ترازنامه روبرو بوده و در دوره شش ماهه رشد ۲۳ درصدی سود نسبت به دوره مشابه داشته است، این رشد سود در شرایطی ایجاد شده که بسیاری از بانک ها به دلیل سیاست های موجود برای ذخیره گیری با مشکلاتی روبرو شدند.

صورت های مالی دلچسب

علی اکبر امین تفرشی عضو هیات مدیره بانک پاسارگاد درباره آخرین وضعیت بانک و گروه مالی پاسارگاد به بورس24 گفت: اطلاعات مالی و عملکردی بانک به طور شفاف روی کدال وجود دارد، ساختار ترازنامه ای بانک پاسارگاد در شرایط مطلوبی قرار دارد و بر خلاف برخی از بانک ها با مشکلاتی از جمله زیان و مواردی از این قسم طی سال های اخیر روبرو نبوده است.

وی گفت: در حوزه جذب منابع و پرداخت تسهیلات فعال بودیم و در نتیجه عملیات بانکداری که انجام شده است ، سود ۱۵۱ ریالی گزارش ۶ ماهه را محقق کردیم.روند عملکردی ما نیز در مسیر صعودی فعلی تداوم خواهد داشت.

میدکو رو به جلو حرکت می کند

وی درباره گروه مالی پاسارگاد هم گفت: تمام سرمایه گذاری های ما بر اساس استراتژی مشخص با دید توسعه ای و ایجاد ارزش افزوده در این مجموعه عملیاتی شده است و ترکیب خوبی از سرمایه گذاری در حوزه معدن، انرژی، آی تی، خدمات مالی و ساختمان چیده شده است .برای مثال هلدینگ میدکو که روز گذشته سیزدهمین سالروز تاسیس آن بود با رویکرد ایجاد بخش معدنی چابک، به روز و منحصر به فرد از سوی بخش خصوصی ایجاد شد.میدکو در حدود ۳۴ کارخانه در ترکیب خود دارد که در طی دوران با استفاده از فاینانس و به کارگیری بهترین کارشناسان حوزه صنعتی و معدنی اجرا شد و تمام طرح های و پروژه های آن به جز فولاد بوتیا تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید که این به معنی افزایش سوددهی این مجموعه عظیم معدنی است.

وی گفت: میدکو تمام مولفه های اقتصاد مقاومتی را در خود جای داده است و با استفاده از توان داخلی منجر به خلق ارزش و کارآفرینی شده است. در این مجموعه زنجیره ارزش تکمیل است و ذخایر خوبی هم در اختیار دارد که با گذشت زمان و به ظرفیت رسیدن زیر مجموعه ها پتانسیل های این مجموعه یکی پس از دیگری آزاد می شود و شاهد افزایش سودآوری خواهیم بود.

افزایش سرمایه جذاب در ایستگاه آخر

امین تفرشی درباره افزایش سرمایه بانک هم گفت: افزایش سرمایه ۳۰ درصدی بانک از محل تسعیر ارز در مراحل پایانی است و در حال طی مراحل اخذ مجوز از سازمان بورس هستیم.

حال پارس آریان هم خوب است

وی به سرمایه گذاری پارس آریان هم اشاره داشت و گفت: عصاره تمام سرمایه گذاری های گروه مالی پاسارگاد در پارس آریان است، پارس آریان شرایط بسیار مطلوبی دارد، این شرکت پتانسیل های مطلوبی در درونش دارد و با گذشت زمان هر روز شرایط مطلوب تری را تجربه می کند.

این مقام مسئول به قیمت سهام بانک هم اشاره ای داشت و گفت: قیمت سهام بانک پاسارگاد روند خوبی را در پیش گرفته است و با توجه به این که بالاترین سهم شناور را در بین بانک ها دارد و سرمایه قابل توجه ممکن است روند صعودی را آهسته تر طی کند اما روند نوسانات هیجانی سهم کمتر خواهد بود ، سهام ما روند خوبی را طی کرده و اگر شرایط فعلی بازار تداوم داشته باشد ادامه روند صعودی دور از انتظار نیست.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24