Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بورس ٢۴ : سرمایه گذاری هلدینـگ صنعتی و معدنی امیر به وعده خود عمل کرد. این شرکت که به زودی در بازار پایه زرد فرابورس بازگشایی نماد می شود ، یکی از شرکت های زیر مجموعه خود یعنی ذوب روی اصفهان را وارد بازار فرابورس خواهد کرد. طبق برآوردها، بررسی ها و مذاکرات شرکت با نهاد ناظر ، احتمالا تا دو هفته آتی شاهد معارفه و در پی آن عرضه اولیه سهام این شرکت هستیم. محسن میرزایی مدیر سرمایه گذاری هلدینـگ صنعتی و معدنی امیر از عرضه قریب الوقوع ذوب روی اصفهان در فرابورس خبر داد و به خبرنگار بورس ۲۴ گفت: شرکت ذوب روی اصفهان در آبان ماه سال جاری ، در بازار دوم فرابورس درج شده است...

صدای پای شرکت جدید ؛ ذوب روی اصفهان برای عرضه اولیه تا آخر آذر آماده می شود

بورس24 : سرمایه گذاری هلدینـگ صنعتی و معدنی امیر به وعده خود عمل کرد. این شرکت که به زودی در بازار پایه زرد فرابورس بازگشایی نماد می شود ، یکی از شرکت های زیر مجموعه خود یعنی ذوب روی اصفهان را وارد بازار فرابورس خواهد کرد. طبق برآوردها، بررسی ها و مذاکرات شرکت با نهاد ناظر ، احتمالا تا دو هفته آتی شاهد معارفه و در پی آن عرضه اولیه سهام این شرکت هستیم.

محسن میرزایی مدیر سرمایه گذاری هلدینـگ صنعتی و معدنی امیر از عرضه قریب الوقوع ذوب روی اصفهان در فرابورس خبر داد و به خبرنگار بورس24 گفت: شرکت ذوب روی اصفهان در آبان ماه سال جاری ، در بازار دوم فرابورس درج شده است.

وی گفت: با توجه به مذاکرات این شرکت با شرکت فرابورس ایران احتمالا تا پایان آذر ماه سهام این شرکت عرضه اولیه می شود.

میرزایی در خصوص میزان عرضه اولیه و واگذاری سهام نیز گفت: سهامدار عمده در نظر دارد که ۵ تا ۱۰ درصد از سهام شرکت را برای نخستین بار عرضه نماید.

به گفته وی، از آنجایی که «فروی» تولید کننده شمش روی است، قیمت های جهانی و نرخ دلار تاثیر مستقیمی بر سودآوری آن خواهد داشت.

وی گفت: قیمت جهانی روی با توجه به روند بازارها و توافقات احتمالی چین و آمریکا افزایشی خواهد بود.

این مقام مسئول در هلدینگ صنعتی و معدنی امیر در خصوص «فروی» افزود: همانطور که در گذشته نیز مطرح شد ، این شرکت با استفاده از کوره های ولز شمش روی تولید می کند. در این روش، سنگ معدنی روی را با ذغال سنگ مخلوط نموده و سپس با نوارهای نقاله مخصوص به کوره های دوار ذوب و تبخیر(کوره ولز) انتقال می دهند.

این مقام مسئول در شرکت سرمایه گذاری هلدینـگ صنعتی و معدنی امیر گفت: حرارت کوره های ذوب تا 1200 درجه می باشد و روی به صورت بخار به کندانسورها و بگ فیلترها هدایت می شود و در آنجا به صورت پودر اکسید روی درمی آید. در این روش با توجه به این که خاک ورودی عیار پایینی دارد ، حاشیه سود شرکت بالاتر خواهد بود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24