Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بورس ٢۴ : ریل سیر کوثر حسیر ، شرکتی فعال در حوزه حمل بار و مسافر است که توانسته در سال مالی ۹۸ براساس گزارش شش ماهه ای که نشر داده سود هر سهم را ۲۵۳ درصد رشد دهد. بررسی گزارش های ماهانه این شرکت در نگاه اول نشان از کاهش درآمد های شرکت دارد ، اما درآمدهای این شرکت های نه تنها کاهش نداشته که به نسبت دوره مشابه در ۸ ماهه بهبود هم داشته است. صادق حق شعار معاون مالی حسیر در خصوص آخرین وضعیت عملیاتی این شرکت به بورس۲۴ گفت: درآمدهای ما نه تنها کاهش نداشته ، بلکه بهبود نیز داشته است...

دلیل صف خرید «حسیر» در بورس

بورس24 : ریل سیر کوثر"حسیر"، شرکتی فعال در حوزه حمل بار و مسافر است که توانسته در سال مالی ۹۸ براساس گزارش شش ماهه ای که نشر داده سود هر سهم را ۲۵۳ درصد رشد دهد.

بررسی گزارش های ماهانه این شرکت در نگاه اول نشان از کاهش درآمد های شرکت دارد ، اما درآمدهای این شرکت های نه تنها کاهش نداشته که به نسبت دوره مشابه در ۸ ماهه بهبود هم داشته است.

صادق حق شعار معاون مالی "حسیر" در خصوص آخرین وضعیت عملیاتی این شرکت به بورس24 گفت: درآمدهای ما نه تنها کاهش نداشته ، بلکه بهبود نیز داشته است.

حق شعار در ادامه افزود: بر اساس تصمیمی که اتخاذ شد درآمدهای ناشی از حمل ما به شرکت زیر مجموعه که مالک۱۰۰ درصدی آن نیز ریل سیر کوثر است منتقل شده و آنچه در گزارش های ماهانه منتشر می شود عمدتا درآمد ناشی از حمل مسافر است که به نسبت دوره مشابه سال قبل بهتر هم شده است. ما در سال ۹۷ در کل سال درآمدی بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان داشتیم اما الان درآمد ما در ۸ ماهه فقط در بخش حمل مسافر در محدوده ۴۳ میلیارد تومان است.

وی گفت: در حوزه حمل بار نیز عملکرد ما خوب بوده و تقریبا درآمد ما مشابه سال قبل بوده است.

حق شعار گفت: ما در تلاشیم به منظور افزایش بهره وری و افزایش درآمد ها چند واگن که در حال طی مراحل بازسازی است را در اسرع وقت وارد سیر کنیم.

وی درباره صف خرید روز گذشته سهام هم گفت: طبیعتا ما در حوزه عملیاتی و توسعه کسب و کار فعال هستیم و قیمت سهام نیز متاثر از عرضه و تقاضا در بازار است، سهامداران بر اساس آنچه در گزارش های دوره ای منتشر می شود اقدام به خرید و فروش سهام می کنند. همچنین باید گفت در روز های اخیر بازار و گروه حمل و نقل ریلی با تقاضای خوبی روبرو است و سهام ما نیز از این شرایط اثر پذیرفته است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24