Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بانک ایران زمین و اتحادیه بار فروشان تهران، تفاهم نامه ای با هدف همکاری و ایجاد بستری مناسب برای اشتغال و ارائه خدمات با کیفیت به اعضای اتحادیه بار فروشان امضا کردند...

عقد تفاهم نامه همکاری مشترک بانک ایران زمین و اتحادیه بار فروشان تهران

بورس24 : بانک ایران زمین و اتحادیه بارفروشان تهران تفاهم نامه ای با هدف همکاری و ایجاد بستری مناسب برای اشتغال و ارائه خدمات با کیفیت به اعضای اتحادیه بارفروشان امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی، صبح امروز با حضور هیات مدیره و هیات عامل بانک ایران زمین و هیات مدیره اتحادیه بارفروشان تهران همچنین قاسم نوده فراهانی ریاست اتاق اصناف تهران، دکتر مهدی اسلامی پناه مشاورعالی رئیس کل بانک مرکزی و رمضان نژاد ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی تفاهم نامه ای در راستای ایجاد اشتغال و ارائه با کیفیت خدمات به اعضای اتحادیه امضا کردند. 

عبدالمجید پورسعید مدیر عامل بانک ایران زمین، در مراسم امضا تفاهم‌ نامه با اتحادیه بارفروشان تهران برای ارائه خدمات به اعضای این اتحادیه، اظهار داشت: با توجه به اهمیت فعالیت این اتحادیه، ما این اطمینان را می‌دهیم که از تمام توان و ظرفیت خود استفاده کنیم تا بتوانیم خدمات را به کامل‌ترین شکل به شما ارائه دهیم.

وی افزود: هر سرویس و خدمتی که در نظام بانکی به مردم ارائه می شود در بانک ایران زمین نیز وجود دارد اما نکته ای که ما بر آن تاکید و تمرکز داریم و ارائه خدمات با کیفیت است.

قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران در این جلسه گفت: ما با 135 اتحادیه که اتحادیه بارفروشان از مهمترین این اتحادیه هاست هدفمان حمایت از حقوق مصرف کننده است.

وی عنوان کرد الان مشکل تولید کالای قاچاق است که این امر مستلزم عزم ملی است، نوده فراهانی افزود: هدف ما از همکاری با بانک ایران زمین کمک به چرخه تولید و ایجاد اشتغال است که امیدوارم این حرکت الگویی برای دیگر اتحادیه ها باشد.

در ادامه این جلسه دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان تهران مطالبی را در خصوص میدان میوه و تره بار مرکزی بیان و عنوان کرد: این اتحادیه برنامه هایی برای ساماندهی کشت و آبیاری باغات دارد که در بعضی استان ها در حال اجراست، و همچنین ایجاد و راه اندازی سردخانه مرکزی در سازمان با ظرفیت 100 هزار تن خواهد بود، که ما امیدواریم با همراهی بانک ایران زمین بتوانیم این موضوع را پیگیری کنیم.

وی افزود: همچنین در خصوص ضمانت نامه و ال سی لازم برای صادر کنندگان این صنف توافقاتی با بانک ایران زمین داشته است. 

سپس فرهاد اینالویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، عنوان کرد: بانکداری دیجیتال با بانکداری الکترونیک متفاوت است زیرا در بانکداری دیجیتال سرویس‌ ها و خدمات شخصی‌ سازی شده و متناسب با نیاز مشتری طراحی و در ارائه می‌ شود، در حالی که در بانکداری الکترونیک محصولی آماده به مشتری ارائه می‌ شود.

اینالویی گفت: شعبه دیجیتال نیز گذاری از سیستم فعلی به سیستم آینده است، خدمات موجود وجود دارد اما کارمندی وجود ندارد، در این شعبات فقط خدمات بانکی ارائه نمی‌ شود و مشتری می تواند خیل وسیعی از نیازهای خود را از قبیل بلیت سینما و ... در این شعبات تامین کند و تاکنون بانک ایران زمین در این زمینه پیش قدم بوده است. 

گفتنی است، در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری بین بانک ایران زمین و اتحادیه بار فروشان تهران به امضاء طرفین رسید. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24