Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

هزاران نفر در ایران فقط به دلیل اعتراض کردن، کشته می‌ شوند رئیس‌ جمهور آمریکا که برای نشست دو روزه به لندن سفر کرده با اتها م‌ زنی مجدد به ایران مدعی شد که احتمالاً همین حالا که ما در حال صحبت کردن هستیم، ایران در حال کشتن هزاران و هزاران نفر است و...!

ترامپ: در ایران اینترنت را قطع می کنند که کسی نداند، آنجا چه خبر است!

بورس24 : «دونالد ترامپ» رئیس‌ جمهور آمریکا که برای نشست دو روزه ناتو به انگلیس سفر کرده، مجدداً با مداخله در امور داخلی ایران اتهام‌ زنی‌ هایی را تکرار کرد.

وی با اشاره به ناآرامی‌ های اخیر ایران مدعی شد:« احتمالاً همین حالا که ما در حال صحبت کردن هستیم، ایران در حال کشتن هزاران و هزاران نفر است و به همین دلیل است که آنها اینترنت را قطع کردند تا افراد نتوانند ببینند آنجا چه خبر است». 

رئیس‌ جمهور آمریکا در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا آمریکا قرار است در این خصوص اقدامی انجام دهد، گفت: «ترجیح می‌ دهم در حال حاضر چیزی نگویم».

ترامپ در حالی به ایران اتهام کشتار هزاران نفر را می‌ زند که هیچ آمار رسمی از تلفات آشوب‌ های اخیر تاکنون اعلام نشده و آمارهای غیر موثقی که رسانه‌ ها و نهادهای غربی مورد ادعا قرار می‌ دهند نیز صدها نفر از عدد هزار کمتر است.

با اینحال ترامپ ادامه داد: «اینکه تعداد اندکی (کشته شوند) بد است، (در ایران) تعداد بیشتری و واقعاً تعداد بیشتری (کشته شدند) که بسیار بد است....اتفاق وحشتناکی است و جهان باید نظاره‌ گر آن باشد».

رئیس‌ جمهور آمریکا همچنین در ادامه افزود: «رسانه‌ ها باید به ایران بروند و از اوضاع در این کشور مطلع شوند».

منبع: فارس 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24