Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نشست هم اندیشی خانواده بزرگ گروه توسعه ملی امروز با حضور مدیرعامل بانک اقتصاد نوین برگزار شد.

بانک اقتصاد نوین در حال کارشناسی دارایی ها برای تجدید ارزیابی/ مدیرعامل: می خواهیم هرچه سریع تر این افزایش سرمایه انجام شود

بورس24 : نشست هم اندیشی خانواده بزرگ گروه توسعه ملی امروز با حضور مدیرعامل بانک اقتصاد نوین برگزار شد.

در این نشست علیرضا بلگوری مدیر عامل بانک اقتصاد نوین گفت: برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و آورده نقدی را در دستور کار داریم.

وی افزود: مراحل کارشناسی دارایی ها در حال اجراست و در تلاشیم تا با مساعدت های سهامدار عمده سریعتر در راستای عملیاتی کردن افزایش سرمایه اقدام کنیم.

خبر تکمیلی...

علیرضا بلگوری با بیان اینکه بانک ما نخستین بانکی است که توانسته بانکداری شرکتی را در ایران ایجاد کند و در این زمینه تجربه هشت ساله داریم، اظهار کرد: ما به عنوان شریک تجاری و استراتژیک در کنار شرکت‌های مختلف قرار می‌گیریم و برای آن‌ها خدمات موردنظرشان را ایجاد می‌کنیم.

وی افزود: ما کارشناسان خوبی را در زمینه بانکداری شرکتی داریم و می‌توانیم خدمات خوبی را بر اساس بازار جهانی به شرکت‌ها ارائه دهیم.

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین با تاکید بر ضرورت بهبود شاخص‌های بانک، اظهار کرد: در این زمینه ۱۳ پروژه مهم در بانک تعریف کردیم که برخی را خود بانک به صورت اختصاصی انجام می‌دهد و در برخی دیگر نیاز به کمک گروه توسعه ملی و سایر شرکت‌ها داریم.

بلگوری با بیان اینکه یکی از برنامه‌های جدی ما افزایش سرمایه بانک است، گفت: این افزایش سرمایه از دو محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و آورده نقدی است.

وی اضافه کرد: در بانک بحث افزایش سرمایه مثل خون در رگ است و به این دلیل که خیلی از عملیات عمده بانک‌ها مربوط به افزایش سرمایه می‌شود، آن‌ها سعی می‌کنند همه ساله افزایش سرمایه بدهند تا با تثبیت شرایط مالی خود، بتوانند با افزایش میزان تسهیلات، سودآوری را برای سهام‌داران‌شان فراهم کنند.

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین تصریح کرد: برای افزایش نقدی سرمایه هم در حال مذاکره با سهام‌دار عمده هستیم تا بتوانیم در این زمینه نیز بانک را از یک ثبات جدی برخوردار کنیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24