Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

سازمان هواشناسی از بارش برف و باران ۵ روزه در اکثر مناطق کشور خبر داد و اعلام کرد: شنبه آینده بارش‌ها در نیمه غربی و جنوب شرق تشدید می‌شود.

پیش بینی بارش ۵ روزه برف و باران در اکثر مناطق کشور

بورس24 : سازمان هواشناسی از بارش برف و باران ۵ روزه در اکثر مناطق کشور خبر داد و اعلام کرد: شنبه آینده بارش‌ها در نیمه غربی و جنوب شرق تشدید می‌شود.

باتوجه به آخرین نقشه‌های پیش یابی سازمان هواشناسی امروز با ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور برای استان‌های واقع در نوار غربی، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و سواحل دریای خزر بارش باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف و در مناطق جنوبی گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و برای مناطقی از مرکز و جنوب بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

شدت بارش‌ها امروز برای استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، غرب فارس، شرق و شمال خوزستان، بوشهر، لرستان، گیلان، نیمه غربی مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی است.

فردا از فعالیت این سامانه در نیمه غربی کشور کاسته شده و در مناطقی از شمالشرق و جنوب شاهد بارش پراکنده و وزش باد خواهیم بود.

سازمان هواشناسی اعلام کرده روز پنجشنبه با نفوذ جریانات سرد شمالی به روی نوار شمالی ابتدا در شمالغرب، سواحل دریای خزر،‌دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و ارتفاعات آن و به تدریج در شمالشرق، بارش باران و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی شده است.

همچنین پنجشنبه برای غرب و جنوب غرب کشور بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

روز جمعه از فعالیت این سامانه در شمالغرب کاسته شده و در بخش‌هایی از شمالشرق و اکثر مناطق نیمه غربی فعالیت آن ادامه خواهد داشت. بنابر اعلام سازمان هواشناسی پنجشنبه برای بخش‌هایی از جنوب شرق بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده،‌ضمن این‌که شنبه آینده بارش‌ها در نیمه غربی و جنوب شرق تشدید می‌شود.

دریای خزر طی چهار روز آینده و خلیج‌فارس طی روزهای جمعه و شنبه و دریای عمان نیز شنبه آینده مواج خواهد بود.

منبع: تسنیم

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24