Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

ریل پرداز سیر یکی از سهم های گروه حمل و نقل ریلی است که در گزارش عملکرد ۸ ماهه خود خبر از در آمد ۱۴۳ میلیارد تومانی داد، درآمدی که در سال گذشته تقریبا نصف درآمد فعلی این شرکت بود... ریل پرداز سیر در مسیر توسعه قرار دارد و با توجه به استراتژی هایی که در حوزه عملکرد پیاده سازی کرده است ، پتانسیل های خوبی برای رشد دارد...

با «حریل» تا استانبول!!

بورس24 : ریل پرداز سیر یکی از سهم های گروه حمل و نقل ریلی است که در گزارش عملکرد ۸ ماهه خود خبر از در آمد ۱۴۳ میلیارد تومانی داد، درآمدی که در سال گذشته تقریبا نصف درآمد فعلی این شرکت بود.

ریل پرداز سیر در مسیر توسعه قرار دارد و با توجه به استراتژی هایی که در حوزه عملکرد پیاده سازی کرده است ، پتانسیل های خوبی برای رشد دارد.

مشتریان ما متنوع هستند

فرهنگ طلوعی مدیر عامل ریل پرداز سیر درباره عملکرد شرکت متبوعش به بورس24 گفت: در حال حاضر ترکیب متنوعی از مشتریان داریم و با تمام ظرفیت ناوگان ما در سیر قرار دارد.

طلوعی ادامه داد: با توجه به مدل کسب و کاری که پیاده سازی کردیم، در حال حاضر ما مسیرهای بلند را برای حمل بار انتخاب می کنیم و نرخ های حمل را نیز اصلاح کردیم و تا ۱۰۰ درصد نرخ های قرار دادهای ما با توجه به مسیر های سیر افزایش داشته است.

او گفت: در حدود ۳۲ میلیارد تومان از درآمد ما ناشی از قراردادی است که با فولاد خوزستان داریم و ذوب آهن نیز از مشتریان عمده ماست، یکی از دلایل انتخاب مسیرهای طولانی برای سیر واگن ها تن کیلومتر بیشتر و در نتیجه درآمد بالاتر است. همچنین در راستای افزایش بهره وری سرعت بازرگانی را نیز از ۸۵ کیلومتر به ۱۱۰ کیلومتر رساندیم، سرعت بازرگانی شامل بارگیری، مسیر وتخلیه است که در بخش بارگیری و تخلیه سرعت را افزایش دادیم.

افزایش سرمایه هم داریم

طلوعی درباره برنامه افزایش سرمایه هم گفت: افزایش سرمایه در حال طی مناسبات اخذ مجوز از سازمان بورس است و انتظار داریم به زودی مجوز افزایش سرمایه ما صادر شود.

وی ادامه داد: در بخش حمل بین المللی هم در حال توسعه بازار هستیم و ترکیه، ترکمنستان و قزاقستان جز مقاصد ماست و در حال آماده سازی شرایط برای حرکت مستقیم واگن ها تا استانبول هستیم.

طلوعی گفت: با توجه به تنوع قراردادهای منعقد شده و تکمیل بودن ظرفیت سیر ما در حال حاضر برنامه مجموعه اجرای تعهدات فعلی است و در نظر داریم ناوگان خود را توسعه دهیم تا ارزش افزوده بیشتری ایجاد کنیم.

روند سهم منطقی است

مدیر عامل "حریل" درباره قیمت سهام مجموعه هم گفت: طبیعتا قیمت سهام بر اساس عملکرد مجموعه و عرضه و تقاضای بازار مشخص می شود، سرمایه گذاران با توجه به جمع بندی ای که از صورت های مالی دارند و روش های تحلیلی اقدام به ورود و یا خروج از سرمایه گذاری می کنند. در حال حاضر قیمت سهام ما در مسیر منطقی حرکت می کند و سهامدار عمده ما نیز با توجه به برنامه های توسعه ای که در مجموعه دارد از سهام خود حمایت می کند و سهم ما در مسیر منطقی در حرکت است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24