Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

معاون استانداری تهران: مدارس همه دایر است تمام مدارس استان تهران فردا دایر است و سایر محدودیت های ترافیکی نیز از فردا به حالت عادی باز خواهد گشت...

هوای تهران بهتر شده / فردا هم باران می بارد

بورس24 : بنا به گفته معاون امور عمرانی استانداری تهران، تمام مدارس استان تهران فردا دایر است و سایر محدودیت های ترافیکی نیز از فردا به حالت عادی باز خواهد گشت.

محمد تقی‌ زاده معاون امور عمرانی استانداری تهران در گفت‌ و گویی با مهر در خصوص احتمال تعطیلی مدارس در روز ۱۱ آذر، با رد این احتمال گفت: ما بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی و اداره کل محیط زیست استان تهران و بر اساس پیش بینی میزان غلظت آلاینده‌های هوا در استان تهران اقدام به اعلام تعطیلی مدارس می کنیم و بنا به این پیش بینی ها از غلطت آلاینده های در هوا کاسته شده است و از فردا یک سامانه بارشی و وزش باد در استان تهران وارد می‌شود. بنابراین فردا مدارس دایر خواهد بود. 

وی در پاسخ به این پرسش که سایر محدودیت های ترافیکی نیز به روال قبل باز می گردد یا نه نیز گفت: بله تمام محدودیت‌ های آلودگی هوا در استان تهران از فردا حذف می‌ شود. اما همچنان برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی در دستور کار پلیس راهور است. 

تقی‌زاده درباره تعطیلی زنگ ورزش مدارس نیز گفت: به نظر می رسد با توجه به پیش بینی ها زنگ ورزش مدارس نیز بتواند برقرار باشد ولی اگر قرار باشد محدودیتی در این زمینه اعمال شود اعلام می شود.

روز چهارشنبه مدارس ابتدایی تهران تعطیل اعلام شد و روز شنبه ۹ آذر تمام مدارس تهران در تمام مقاطع و همچنین دانشگاه ها تعطیل شد و امروز نیز به دلیل تداوم آلودگی هوا مدارس تهران در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شد.

اما در حال حاضر شاخص آلودگی هوای شهر تهران روی عدد ۱۱۱ و ناسالم برای گروه‌های حساس است و شاخص ۲۴ ساعت گذشته نیز ۹۵ اعلام شده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24