Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در قالب تفاهم‌ نامه همکاری، شرکت سرمایه‌ گذاری سیمان تامین با محوریت شرکت ایران سازه، بخشی از بهسازی ورزشگاه شهید معتمدی کارگران را بر عهده گرفت...

حرکتی از هلدینگ‌ سیمان‌ تامین شستا در راستای مسئولیت‌ های اجتماعی

بورس24 : در قالب تفاهم‌ نامه همکاری، شرکت سرمایه‌ گذاری سیمان تامین با محوریت شرکت ایرانسازه، بخشی از بهسازی ورزشگاه شهید معتمدی کارگران را بر عهده گرفت.

به گزارش روابط عمومی سیمان تامین شستا، سیمان تامین شستا در راستای تعهد به مسئولیت‌ های اجتماعی خود و حمایت از جامعه کارگری طبق این تفاهم نامه، تامین مالی بهسازی بخشی از این ورزشگاه کارگری را تقبل و مسئولیت اجرایی آن را به شرکت ایران سازه واگذار کرد. 

مطابق این موافقتنامه، بازسازی و یا احداث و نوسازی بخش‌هایی از مجموعه ورزشی شهید معتمدی با مصوبه هیات مدیره شستا و هیات مدیره سیمان تامین در مسیر اجرای مسئولیت‌ های اجتماعی این بخش اقتصادی در سازمان تامین اجتماعی و وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی است.

در مراسم امضای تفاهم نامه، ابراهیم صادقی‌فر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی، محمود ملکوتی‌ خواه عضو موظف هیات مدیره شستا و رضا جمارانیان مدیرعامل سیمان تامین حضور داشتند.

در نهایت و پس از مرور توافقات انجام شده، تفاهم نامه مذکور با امضای احمد قاسمی مدیر عامل شرکت ایران سازه و حامد حاجی پور مدیر ورزشگاه کارگران امضا و مقرر شد تا در کمتر از یک هفته دیگر، عملیات اجرایی بهسازی با اولویت بندی اعلامی از سوی مدیران ورزشگاه معتمدی آغاز شود. 

بر پایه این گزارش، بهسازی این مجموعه دربخش زمین فوتبال، سالن کشتی و برخی اماکن دیگر این مجموعه تا قبل از شروع دوباره برنامه های ورزشی و فصل پرکاری مجموعه بهسازی خواهد شد.

گفتنی است وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متولی این ورزشگاه است و ورزشگاه کارگران علاوه بر میزبانی مسابقات قهرمانی کارگران کشور، پایگاه مهمی برای جوانان و نوجوانان جنوب تهران در مسیر ورزش و قهرمانی است. 

ورزشگاه کارگران شهید معتمدی یکی از قدیمی‌ ترین ورزشگاه‌ های تهران است که جهت استفاده عموم مردم و به ویژه کارگران کشور فعالیت دارد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24