Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

داروسازی اکسیر یکی از سهام های پر بازده گروه دارویی است که از سطوح قیمتی ٣٧٠ تومان در سال ٩٧، به قیمت ۴ هزار تومان هم رسید و اکنون در محدوده ٣٨٠٠ تومان در حال معامله است؛ یعنی بازدهی در حدود ١٠ برابری برای سهامداران وفادار به این سهم.

«دلر» ٣٧٠ تومانی چگونه به قیمت ۴ هزار تومان رسید؟

بورس24 : داروسازی اکسیر یکی از سهام های پر بازده گروه دارویی است که از سطوح قیمتی 370 تومان در سال 97، به قیمت 4 هزار تومان هم رسید و اکنون در محدوده 3800 تومان در حال معامله است؛ یعنی بازدهی در حدود 10 برابری برای سهامداران وفادار به این سهم.

«دلر» در گزارشی که از عملکرد آبان ماه خود منتشر کرد حدود 73 میلیارد تومان فروش داشت. این شرکت در خرداد، تیر، مرداد و شهریور فروشی در محدوده 63 تا 69 میلیارد تومان در هر ماه داشته است و رقم فروش این شرکت در پاییز وارد محدوده 70 میلیارد تومانی برای هر ماه شد.

علی مقدسی راد عضو هیئت مدیره داروسازی اکسیر درباره عملکرد شرکت از ابتدای سال تاکنون به بورس24 گفت: در شش ماهه نخست سال بر اساس خط مشی که داشتیم و بر اساس اهداف و برنامه ها پیش رفتیم و در پاییز نیز به برنامه های هدف گذاری شده تا کنون رسیده ایم. برای دی ماه نیز انتظار داریم عملکرد ما از متوسط هشت ماهه کمتر نباشد و نه ماهه خوبی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: در حجم فروش حدود 30 درصد از نظر مقداری رشد داشتیم و بر اساس گزارش 8 ماهه ای که منتشر کردیم در حدوده 530 میلیارد تومان فروش به ثبت رسانده ایم.

این مقام مسئول گفت: برنامه های کوتاه مدت و بلند مدتی در دستور کار داریم. در بخش جامدات که موفق به اخذ GMP مجدد برای این بخش شدیم پس از مدت ها فعالانه در حال تولید هستیم. تنوع دهی به سبد محصولات دارویی، افزایش تیراژ تولید، تلاش برای اصلاح نرخ ها، عرضه محصولات جدید و ... از برنامه هایی است که دنبال می کنیم و در عملکرد ما نیز تاثیر داشته است.

مقدسی راد درباره رشد و بازدهی قیمت سهام نیز گفت: سهام ما جز سهامی از گروه دارو بوده است که دچار نوسانات هیجانی نشده و روند خوبی را از ابتدای سال گذشته طی کرده است. با توجه به گزارشاتی که تاکنون منتشر کردیم، در دوره های مختلف از سال گذشته تا کنون شاخص های عملکردی و سود آوری ما روند صعودی داشته که این امر منجر شده تا قیمت سهام ما حفظ شود و هر ماه رشد داشته باشد. قیمت سهام ما خوب است و هیچ حبابی ندارد و تداوم روند صعودی یا نزول قیمت سهام ما متاثر از عرضه و تقاضای بازار خواهد بود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24