Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

فرهنگ ساکی مدیر عامل پاکسان درباره ماه پایانی سال مالی شرکت متبوعش و عملکرد ١١ ماه اخیر به بورس ٢۴ گفت : بر اساس برنامه ای که در ابتدای سال مالی ٩٨ مطرح کردیم برنامه فروش هزار میلیارد تومانی را هدف گذاری کردیم و اکنون در حدود ٩٠٠ میلیارد تومان فروش ریالی ما در گزارش ها محقق شده است...

دلیل مثبت های جدید پاکسان در بورس

بورس24 : پاکسان یکی از شرکت های خوشنام در عرصه تولید مواد شوینده است که این روزها مورد توجه اهالی بازار سرمایه بوده و ارزش سهام آن در مسیر صعود قرار دارد.

پاکسان در گزارش مهر ماه خود تا حدی از اهداف تعیین شده فاصله گرفته بود و فروشی در محدوده 60 میلیارد تومان را به ثبت رساند اما در گزارشی که در آبان ماه منتشر کرده ، فروشی بیش از 100 میلیارد تومان را به ثبت رسانده و سهامداران را به شرایط خوب شرکت امیدوار کرده است.

اکنون این شرکت در 11 ماهه توانسته در حدود 900 میلیارد تومان فروش را به ثبت برساند و به یک قدمی هدف هزار میلیارد تومانی خود برای کسب درآمد برسد.

فرهنگ ساکی مدیر عامل پاکسان درباره ماه پایانی سال مالی شرکت متبوعش و عملکرد 11 ماه اخیر به بورس24 گفت: بر اساس برنامه ای که در ابتدای سال مالی 98 مطرح کردیم برنامه فروش هزار میلیارد تومانی را هدف گذاری کردیم و اکنون در حدود 900 میلیارد تومان فروش ریالی ما در گزارش ها محقق شده است.

در سال مالی 98 برنامه ما تنوع دهی به سبد محصولات، افزایش راندمان خطوط تولید، ورود به تولید و فروش مواد اولیه برای سایر تولید کنندگان بخش شوینده و افزایش تولید و فروش بود که با توجه به گزارشات موجود توانستیم عملکرد مطلوبی را تاکنون به ثبت برسانیم.

وی درباره کاهش درآمد مهر ماه شرکت هم گفت: طبیعتا بازار با توجه به شرایط موجود در اقتصاد با نوساناتی روبرو است که ما نیز از این موضوع مستثنی نیستیم. از طرفی با توجه به تغییراتی که در استراتژی های بازاریابی و فروش پیاده سازی کردیم منجر شد تا مهر ماه قدری روند فروش ما اثر بپذیرد و مجدد روی ریل صعودی فروش قرار گرفتیم و انتظار داریم تا به اهداف تعیین شده از قبل برسیم.

مدیر عامل پاکسان گفت: در راستای مدیریت ریسک تامین مواد اولیه و تولید بدون مشکل، بر اساس برنامه ای که داریم طرح ریزی لازم برای تامین مواد اولیه مورد نیاز تولید انجام شده است و مواد اولیه مورد نیاز تهیه شده است. همچنین به منظور پیشبرد اهداف تولیدی موجود بخشی از مواد اولیه مورد نیاز خطوط تولیدی را نیز خود ما در مجوعه تولید می کنیم و سایر مجموعه ها نیز عرضه می کنیم تا هیچ مانعی برای تداوم تولید و تحقق اهداف ما وجود نداشته باشد.

ساکی درباره اقبال روزهای اخیر بازار به سهام پاکسان هم گفت: بر اساس گزارش منتشر شده در نه ماهه رشد 586 درصدی در افزایش سود خالص داشتیم ، همچنین درآمد های عملیاتی ما 132 درصد در نه ماهه رشد داشته است. با توجه به هدف گذاری هزار میلیارد تومان فروش برای سال مالی جاری و فروش حدود 900 میلیارد تومانی تا پایان آبان ماه، رشد سودآوری شرکت به نسبت دوره مشابه سال قبل سهامداران به سهام ما اقبال داشتند.

وی درپایان گفت: خوشبختانه در حوزه تولید و فروش در شرایط مطلوبی به سر می بریم و نگرانی خاصی از بابت تحقق بودجه وجود ندارد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24