Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : اواسط مهر ماه امسال بود که بازار وارد فاز اصلاحی شد و عمده نمادها قرمز پوش شدند. این روند اصلاحی چند هفته ای است که تداوم دارد اما یکی از معدود سهم هایی که خیلی سریع به دوره اصلاح خود خاتمه داد و مجددا در مسیر صعود قرار گرفت، بیمه کوثر بود. در واقع دوره بازدهی درخشان کوثر از هفته پایانی بهمن ماه سال گذشته آغاز شد. زمانی که این سهم در محدوده قیمتی ٢٣٠ تومان قرار داشت روند صعودی ملایمی را آغاز کرد اما پس از چند ماه یعنی از ابتدای تیر ماه با سرعت بیشتری رشد کرد. به نحوی که تا اواسط مهر ماه به حدود ١٣٠٠ تومان رسید. پس از آن تحت تاثیر جو عمومی بازار تا محدوده ٨٨٠ تومان اصلاح شد اما از ابتدای آبان ماه یکبار دیگر مسیر رشد را در پیش گرفت و تا امروز خود را به حدود ١۴٣۵ تومان رساند. نوید خاندوزی مدیر سرمایه گذاری شرکت بیمه کوثر در گفت و گو با خبرنگار بورس ٢۴ درباره علل اقبال بازار به سهام بیمه کوثر...

اعلام ۴ دلیل برای صف خرید بیمه کوثر در بورس

بورس24 : اواسط مهر ماه امسال بود که بازار وارد فاز اصلاحی شد و عمده نمادها قرمز پوش شدند. این روند اصلاحی چند هفته ای است که تداوم دارد اما یکی از معدود سهم هایی که خیلی سریع به دوره اصلاح خود خاتمه داد و مجددا در مسیر صعود قرار گرفت، بیمه کوثر بود.

در واقع دوره بازدهی درخشان کوثر از هفته پایانی بهمن ماه سال گذشته آغاز شد. زمانی که این سهم در محدوده قیمتی 230 تومان قرار داشت روند صعودی ملایمی را آغاز کرد اما پس از چند ماه یعنی از ابتدای تیر ماه با سرعت بیشتری رشد کرد. به نحوی که تا اواسط مهر ماه به حدود 1300 تومان رسید. پس از آن تحت تاثیر جو عمومی بازار تا محدوده 880 تومان اصلاح شد اما از ابتدای آبان ماه یکبار دیگر مسیر رشد را در پیش گرفت و تا امروز خود را به حدود 1435 تومان رساند.

4 دلیل عمده برای اقبال بازار به بیمه کوثر

نوید خاندوزی مدیر سرمایه گذاری شرکت بیمه کوثر در گفت و گو با خبرنگار بورس24 درباره علل اقبال بازار به سهام بیمه کوثر و عدم تداوم اصلاح این سهم و قرارگیری مجدد در مسیر افزایش قیمت طی هفته های اخیر گفت: بخشی از توجه بازار به سهام بیمه کوثر به دلیل نگاه مثبتی است که بازار به کل گروه بیمه دارد. از سوی دیگر بیمه کوثر به دلیل وضعیت مناسبی که در بخش سرمایه گذاری های خود تجربه کرده مورد اقبال بازار قرار گرفته است.

او در ادامه تصریح کرد: افزون بر آن، گزارش 6 ماهه مطلوبی که شرکت اخیرا ارائه کرده نشان می داد به خصوص در حوزه عملیاتی بانک در شرایط مناسبی به سر می برد و این موضوع در توجه بازار سرمایه به این سهم اثر قابل توجهی داشته است.

خاندوزی در پایان تاکید کرد: ضمن این که موضوع افزایش سرمایه شرکت نیز قطعا در بالا رفتن استقبال بازار از سهام بیمه کوثر موثر بوده است ، مجمع افزایش سرمایه بیمه کوثر تا دو هفته آتی برگزار خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24