Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

از آذرآب سخن می گوییم شرکتی که گلایه رئیس هیأت مدیره آن از برخی رفتارهای ضد تولیدی در کشور است و عنوان می کند کالای وارداتی را به تولید داخل ارجح تر می دانند...

بورس24 : از آذرآب سخن می گوییم شرکتی که گلایه رئیس هیأت مدیره آن از برخی رفتارهای ضد تولیدی در کشور است و عنوان می کند کالای وارداتی را به تولید داخل ارجح تر می دانند.

در حالی که همه چیز برای تولید و دریافت پروژه آماده لست و همه آ کلر دارند، این کارخانه قدیمی بزرگ تنها با ۲۰ تا ۲۵ درصد ظرفیت خود کار می‌کند و این اتفاق بسیار بدی محسوب می‌شود.از سویی سهامداران حاضر نیستند برای اصلاح ساختار شرکت افزایش سرمایه و تجدید ارزیابی بدهند تا از این فرصت، در شرایط حذف هزینه مالیاتی اسفتاده کنند. اینکه چرا دولت به این شرکت کم توجه است و سهامداران اصلی برای رشد تولید و ظرفیت تلاشی نمی کنند جای سوال دارد.

احمد قلعه بانی، رئیس هیات مدیره شرکت آذر آب در خصوص برنامه شرکت برای افزایش سرملیه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و خروج از زیان به خبرنگار بورس24 گفت: افرایش سرمایه باید توسط سهامداران مورد تایید قرار بگیرد که در حال حاضر با توجه به نظر بهامداران شرکت ، بحث افزایش سرمایه مطرح نیست.

وی گفت: در سالی که رونق تولید است متاسفانه بسیاری از ارگان ها و سازمان ها همکاری لازم را ندارند و شعاری که داده شده در عمل اجرا نمی شود.

به گفته وی، قراردادهای چندین سال پیش تعدیلی نداشته و حتی بسیاری از این قرار دادها با میزان نرخ های گذشته انجام می شود.

قلعه بانی گفت: به همین دلیل است که بیشتر شرکت های پتروشیمی، پالایشگاه ها در تعدیل قرار دادها چیزی نصیب این شرکت پایین دستی نکرده اند حتی حق و حقوق این شرکت به درستی پرداخت نشده است.

زیان ده شدیم چون که...

وی در پاسخ به این سوال که دلایل زیان ده بودن در ۶ ماه نیز همین موارد است؟ گفت: بله. به این دلایل شرکت در ۶ ماهه زیان ده بوده و همچنین از آنجایی که سرمایه در گردش منفی آن است، اعتبارات و تسهیلات دریافت شده موجب می شود که هزینه مالی افزایش یابد.

رئیس هیات مدیده آذر آب کمک های دولت را ضروری دانست و گفت: در مورد شرکت آذر آب، انتظار داریم دولت در پروژه های بزرگ ، ورود کالاهای ساخت خارج را ممنوع کند تا بتوانیم در داخل تولید نماییم.

وی افزود: برای رونق تولید ، نباید سفارش خارجی داده شود تا سرمایه گذاری داخلی افزایش یابد. مساله اصلی آذر آب دادن کار و پروژه به شرکت است. این در حالی است که کارگران آماده هستند و همه چیز برای فعالیت و عملیات مهیا است.

گفتنی است ، سهم آذرآب در یک ماه گذشته بیش از 50 درصد رشد کرده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24