Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با تأکید براینکه افزایش قیمت طلا در بازار ناشی از افزایش قیمت ارز است، گفت: طلا و سکه حبابی ندارد و بازار هم اکنون در آرامش کامل است...

وضعیت بازار طلا و سکه بعد از گرانی بنزین

بورس24 : رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با تأکید براینکه افزایش قیمت طلا در بازار ناشی از افزایش قیمت ارز است، گفت: طلا و سکه حبابی ندارد و بازار هم اکنون در آرامش کامل است.

محمد کشتی آرای در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه در روز‌های اخیر و بعد از گرانی بنزین اظهار داشت: بازار طلا هم اکنون باز است و داد و ستد‌ها نیز به صورت عادی درجریان است.

وی باتأکید براینکه بازار طلا کاملاً آرام است و هیچ التهابی در قیمت‌ها نداریم، تصریح کرد: قیمت طلا و سکه کاملاً واقعی است و حبابی ندارند. ضمن آنکه عرضه و تقاضا نیز در بازار متعادل است.

کشتی آرای ضمن اشاره به اینکه قیمت طلا براساس قیمت جهانی طلا و ارز تعیین شده است، گفت: تقاضای اضافی در بازار نداریم؛ و افزایش قیمت طلا و سکه در روز‌های اخیر ناشی از افزایش قیمت دلار است و هیچ اتفاق دیگری در بازار رخ نداده است.

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌ سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان، ربع‌ سکه یک‌ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۶۰ هزار تومان فروخته می‌ شود. قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۴۶۸.۹ دلار معامله می‌ شود.

منبع: تسنیم

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24