Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

حاج جلیل تواضع (یوسف پور) از پیشکسوتان صنعت آجیل و خشکبار کشور پنجشنبه گذشته دنیایش را عوض کرد... مراسم تشییع پیکر آن مرحوم از مقابل فروشگاه تواضع در خیابان ولیعصر تهران، چهارراه پارک وی؛ روز جمعه برگزار شد... برند تواضع از جمله برندهای قدیمی و خوشنام صنعت آجیل و خشکبار کشور محسوب می شود که در تبریز و‌ تهران فروشگاه های متعددی دارند... پسر مرحوم جلیل تواضع به عنوان سومین نسل این خانواده، این کسب و کار را ادامه می دهد. بنیانگذار خشکبار تواضع بارها از نقش موثر فرزندش در رشد و توسعه این شغل سخن گفته بود...

مرگ «تواضع»

بورس24 : مراسم تشییع پیکر آن مرحوم از مقابل فروشگاه تواضع در خیابان ولیعصر تهران، چهارراه پارک وی؛ روز جمعه برگزار شد.

برند تواضع از جمله برندهای قدیمی و خوشنام صنعت آجیل و خشکبار کشور محسوب می شود که در تبریز و‌ تهران فروشگاه های متعددی دارند.

جلیل تواضع بنیانگذار آجیل و خوشکبار تواضع کسب و کار پدرش را ادامه داد و ایشان توانست با اوضاع اقتصادی ضعیف با اعتماد به نفس ، ایده های خلاقانه ، تمرکز ذهن بر هدف از زندگی و غلبه بر چالش های زندگی کسب و کارش را رشد دهد و به سوی موفقیت گام بردارد.

او در سال 1315 در شهر تبریز و در محله احراب به دنیا آمد. 3 برادر و خواهر دارد. پدر بزرگش یکی از باغداران آن زمان در تبریز بود. اما پدرش به فکر شغلی بود که درآینده بتوان در آن پیشرفت کرد؛ به همین دلیل به شغلی می اندیشید که با کشاورزی نیز در ارتباط باشد. خشکبار روش جدیدی از نگهداری محصولات کشاورزی بود، هم عمر محصول بیشتر می شد و هم مشتریان جدیدی ایجاد می کرد. در همین راستا پدرش درسال 1270 -درخیابان امام خمینی(پهلوی سابق)- مغازه خشکبار فروشی افتتاح کرد.

پسر مرحوم جلیل تواضع به عنوان سومین نسل این خانواده، این کسب و کار را ادامه می دهد. بنیانگذار خشکبار تواضع بارها از نقش موثر فرزندش در رشد و توسعه این شغل سخن گفته بود.

منبع : اقتصاد کارا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24