Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

روایت مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه از احتمال عدم برقراری مالیات بر عایدی سرمایه در بودجه سال آینده کشور نشان می دهد هیچ گونه ردیف درآمدی تاکنون در بودجه ٩٩ از این بابت دیده نشده است... محمد کردبچه مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص احتمال مالیات بر عایدی سرمایه در بازار های مالی و سرمایه گذاری به خبرنگار بورس ۲۴ گفت: هنوز هیچ گونه لایحه ای از سوی سازمان امور مالیاتی به دولت داده نشده است ، در مورد متن این لایحه هم ما چیزی ندیده ایم...

مشاور نوبخت : مالیات عایدی به بورس و سهام نمی رسد

بورس24 : روایت مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه از احتمال عدم برقراری مالیات بر عایدی سرمایه در بودجه سال آینده کشور نشان می دهد هیچ گونه ردیف درآمدی تاکنون در بودجه 99 از این بابت دیده نشده است.

محمد کردبچه مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص احتمال مالیات بر عایدی سرمایه در بازار های مالی و سرمایه گذاری به خبرنگار بورس24 گفت: هنوز هیچ گونه لایحه ای از سوی سازمان امور مالیاتی به دولت داده نشده است ، در مورد متن این لایحه هم ما چیزی ندیده ایم.

مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در دوره وزارت دکتر طیب نیا و در لایحه اصلاح قانون مالیات ها به مالیات عایدی بر سرمایه نیز اشاره شده بود که نهایتا در مجلس به عدم امکان اجرای آن اشاره شده بود و این لایحه پس گرفته شد.ما نیز تا به امروز چیزی مبنی بر مالیات عایدی سرمایه در پیش نویس بودجه نیاورده ایم، حتی هفته گذشته با سازمان امور مالیاتی و وزارت امور اقتصادی و دارایی جلسه داشتیم که در این مورد صحبتی نشد و اساسا تکلیف این موضوع برای سال آینده مشخص نیست.

مشاور نوبخت در برابر این سوال که برای عایدی سهام آیا در بودجه مالیاتی دیده شده است ، تصریح کرد : تنها چیزی که در بودجه دیده ایم همان نیم درصد مالیات نقل و انتقال سهام است که در سال های قبل هم بوده ، ولی در مورد عایدی سهام هیچ چیزی در بودجه دیده نشده است.در مقطع فعلی همان ردیف های معمول درآمدهای مالیاتی در بودجه ۹۹ دیده شده و هیچ چیز جدیدی اضافه نشده است.

وی افزود : حتی اگر فرض کنیم که این لایحه وارد دولت شود، قطعا به بودجه سال آینده نمی رسد، لایحه را اول سازمان برنامه و بودجه باید آماده کرده و نتیجه آن به هیات دولت داده می شود.پس از تصویب هیات دولت ، لایحه به امضای رئیس جمهور می رسد و پس از تصویب کلیات توسط مجلس ، کمیسیون اقتصادی تصمیم گیری می کند که احتمال انجام آن طبق این پروسه در سال 99 بسیار بعید است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24