Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در جریان معاملات هفته ای که گذشت معامله گران در بازار گواهی سپرده کالایی بورس کالای ایران بیش از ۱۳۶ تن پسته فندقی ۳۲-۳۰ را دادوستد کردند.

۱۳۶ تن پسته فندقی در قالب گواهی سپرده کالایی در بورس کالا معامله شد

بورس24 : در جریان معاملات هفته ای که گذشت معامله گران در بازار گواهی سپرده کالایی بورس کالای ایران بیش از ۱۳۶ تن پسته فندقی ۳۲-۳۰ را دادوستد کردند.

طی معاملات این هفته در دو نماد معاملاتی انبار طلای سبز زرند و سبز دانه کویر تعداد ۱۳۶ هزار و ۴۷۱ گواهی سپرده پسته فندقی معامله شد و طی آن، ارزش ۱۳۸ میلیارد و ۹۳۴ میلیون ریالی به ثبت رسید. معاملاتی که معادل دادوستد ۱۳۶ تن و ۴۷۱ کیلوگرم پسته فندقی بوده است.

در جریان این معاملات در نماد انبار طلای سبز زرند تعداد ۱۲۸ هزار و ۱۵۲ گواهی به ارزش ۱۳۰ میلیارد و ۵۹۳ ریال معامله شد که حجم معاملات در نماد مذکور معادل نزدیک به ۱۲۸ تن محصول پسته فندقی ۳۲-۳۰ بوده است. حجم معاملات در نماد سبز دانه کویر نیز به رقم ۸۳۱۹ گواهی به ارزش ۸ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال رسید که این میزان گواهی فروخته شده معادل بیش از ۸.۳ تن محصول بوده است.

در نمادهای زعفران نگین و پوشال معمولی انبارهای پذیرفته شده در بورس کالای ایران نیز بیش از ۴۸۱ هزار و ۸۱۴ گواهی سپرده کالایی مورد دادوستد قرار گرفت و ارزش ۳۳ میلیارد و ۸۰۶ میلیون ریالی را در پی داشت. در جریان این معاملات، بیش از ۴۲.۴ کیلوگرم زعفران نو (برداشت سال ۱۳۹۸) شامل ۳۸.۳ کیلوگرم زعفران نگین و ۴ کیلوگرم زعفران پوشال معمولی، خرید و فروش شد. حجم معاملات زعفران پارسالی (برداشت سال ۳۹۷) نیز به بیش از ۴۳۹ کیلوگرم زعفران نگین و پوشال معمولی رسید.

معامله گران همچنین تعداد ۴۰۰۷ گواهی سپرده زیره سبز را در سه نماد انبارهای کیمیابذر، دانش و بیهق معامله کردند و ارزشی بیش از یک میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریالی را به ثبت رساندند.

در پایان این گزارش می افزاید، در نمادهای معاملاتی گواهی سپرده سکه طلا نیز تعداد ۳۲ هزار و ۱۸۰ گواهی معامله شد و ارزش ۱۲۴ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریالی به ثبت رسید.

منبع: کالاخبر

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24