Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

تولید گلنار اضافه شد، با خط تولید جدید اشتغال بیشتر با گلنار محقق می شود بیست و دو درصد بر ظرفیت صابون گلنار در شرکت پاکسان افزوده شد. مدیر عامل پاکسان این سخن را گفت و در ادامه با اشاره به افزایش ظرفیت تولید این صابون در شرکت پاکسان افزود: با این خط تولید جدید، و افزایش ظرفیت تولید صابون پاکسان می توانیم شاهد تاثیر مطلوب این مهم در وضعیت اشتغال در بازار صابون کشور و حتی...

خبر خوش مدیر عامل پاکسان درباره محبوب ترین صابون ایرانی

بورس24 : بیست و دو درصد بر ظرفیت صابون گلنار در شرکت پاکسان افزوده شد.

به گزارش پاکسان نیوز، در سال رونق تولید در شرکت پاکسان بر ظرفیت تولید صابون گلنار 22% افزوده شد.

فرهنگ ساکی مدیر عامل شرکت پاکسان در حاشیه افتتاحیه این خط جدید تولید صابون در این شرکت گفت: به یاری خدا و با کمک همکاران و با نصب العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد اشتغال و تولید ملی توانستیم، خط جدید تولید صابون سبز 130 گرمی گلنار را افتتاح کنیم. 

وی در ادامه با اشاره به افزایش ظرفیت این صابون در شرکت پاکسان افزود: با این خط تولید جدید 22% به تولید ظرفیت صابون گلنار و بیش از 12% بر ظرفیت کل صابون پاکسان افزوده شده است، که می تواند تاثیر مطلوبی وضعیت اشتغال در بازار صابون کشور و حتی منطقه داشته باشد. 

ساکی پس از افتتاح این خط جدید خاطرنشان کرد: شرکت پاکسان با بیش از 57سال سابقه تولید مواد شوینده و بهداشتی توانسته همواره محصول با کیفیت را در اختیار مخاطبین محصولات و مصرف کنندگان خود قرار دهد. تولید محصولات دوستار محیط زیست اقدام دیگری است، که این شرکت همواره مد نظر خود قرار داده و توانسته در این مسیر گام های مهمی را بردارد.

nidel-sob01.gif

پاکسان اولین تولید کننده صابون رشته ای کشور

مدیر عامل شرکت پاکسان در ادامه سخنانش به تولید نیدل صابون یا صابون رشته ای با به کارگیری دستگاه خشک‌ کن اتوماتیک در روز جاری در این شرکت اشاره کرد و افزود: شرکت پاکسان به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده صابون در کشور توانسته است، این محصول که پیش از این از خارج از کشور وارد می شد، را در داخل کشور تولید کرده و در اختیار سایر شرکت ها قرار دهد. 

وی ضمن اشاره به موارد مصرف این صابون خاطرنشان کرد: این محصول به عنوان یک افزودنی با کیفیت و مکمل در پودرهای ماشینی مورد استفاده قرار می گیرد و شرکت‌ هایی همچون یونیلیور و سایر شرکت های نام آشنای داخلی که عمدتا تولید کننده پودرهای ماشینی هستند، جزء اولین سفارش دهندگان این محصول به شرکت پاکسان محسوب می شوند.

او گفت: شرکت پاکسان با استفاده از به روزترین دستگاه های روز دنیا قادر است، این محصول را برای سایر شرکت ها در رنگ‌ های مختلف و به میزانی که نیاز دارند تولید و به آنها ارائه نماید تا جلوی خروج ارز ازکشور در شرایط تحریم گرفته شود. 

گفتنی است، این افتتاحیه 24 مهر ماه سال جاری و با حضور مدیر عامل، مدیران و پرسنل این مجموعه برگزار شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24