Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

به شایعات فضای مجازی نه بگویید به هیچ وجه دنبال روی شایعات نباشید بروید سراغ شرکت های مشاوره شناسنامه دار مدیر عامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، تاکید کرد: سرمایه گذاران بازار سرمایه فقط پس انداز خود را وارد این بازار کنند و دارایی‌ های ثابت و روزمره خود را به عنوان سرمایه گذاری وارد بورس نکنند و...

صحرایی: سرمایه گذاران در بورس صبوری کنند

بورس24 :

سرمایه گذاران جدید به هیچ وجه دنبال روی شایعات و اخبار فضای مجازی نباشند و براساس آن تصمیم نگیرند

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، مدیر عامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما تاکید کرد: سرمایه گذاران

بازار سرمایه فقط پس انداز خود را وارد این بازار کنند و دارایی‌های ثابت و روزمره خود را به عنوان سرمایه گذاری وارد بورس نکنند و از مشاوره افراد مورد اعتماد استفاده کنند.

علی صحرایی گفت: توصیه می‌کنم سرمایه گذاران جدید به هیچ وجه دنبال روی شایعات و اخبار فضای مجازی نباشند و براساس آن تصمیم نگیرند.
وی گفت: در صورتی که مشاور خوبی را نمی‌شناسند از شرکت‌های مشاوره که شناسنامه دار و مورد تایید سازمان هستند کمک بگیرند.
صحرایی افزود: بازار سرمایه امسال وضع خوبی داشته و خوشحالیم که تعداد زیادی از سرمایه گذاران سود خوبی نصیبشان شده است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

وی با اشاره به ویژگی‌های بازار سرمایه گفت: در این بازار منابع مالی که وارد می‌شود تورم زا نیست و به اقتصاد ملی کمک می‌کند درحالی که سایر بازارهای موازی با بورس مانند مسکن، طلا و ارز آثار مخربی بر اقتصاد کشور دارند و تورم زا هستند.

مدیر عامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران افزود: سرمایه گذاران در بورس علاوه بر استفاده از منافع آن به تولید ملی نیز کمک می‌کنند که این کار ارزشمندی است.
صحرایی در پاسخ به این سوال که علت نوسانات فعلی بورس چیست، گفت: باتوجه به اینکه در آخرین عرضه اولیه این بازار ۹۳۰ هزار نفر وارد بورس شدند نشان می‌دهد افراد جوان به بازار آمدند و دامنه و افق این سرمایه گذاران کوتاه مدت است که این موجب نوسانات در بورس شده گرچه ذات بازار سرمایه با نوسان همراه است.
وی افزود: دیدگاه‌های متفاوت خریداران و فروشندگان در بورس موجب معامله می‌شود هرچند سرمایه گذاران در بازار سرمایه باید صبور باشند و باتوجه به تحلیل هر شرکتی اقدام به سرمایه گذاری کنند.

منبع: سنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24