Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در این ابلاغیه که با هدف ارتقای رضایت‌ مندی و اعتماد مردم و ایجاد شفافیت در اقدامات و تصمیمات و در نهایت حاکمیت قانون،‌ عدالت و سلامت در تعاملات، روابط و اقدامات صورت گرفته در سطح گروه صنعتی ایران‌ خودرو جاری شده، فرشاد مقیمی تصریح کرده است...

ابلاغ محورهای ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد در ایران‌ خودرو

بورس24 : در راستای تحقق سیاست های کلی نظام اداری ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری درباره اهمیت ارتقای سلامت نظام اداری و ارزش‌ های اخلاقی در آن، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو محورهای اساسی ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد در این خودروساز را در سه سر فصل پیشگیری، نظارت و سنجش و پایش میزان سلامت و فساد اداری ابلاغ کرد.

به گزارش اپکوپرس،در این ابلاغیه که با هدف ارتقای رضایت‌ مندی و اعتماد مردم و ایجاد شفافیت در اقدامات و تصمیمات و در نهایت حاکمیت قانون،‌ عدالت و سلامت در تعاملات، روابط و اقدامات صورت گرفته در سطح گروه صنعتی ایران‌ خودرو جاری شده، فرشاد مقیمی تصریح کرده است: وجود سیستم توان‌ مند، قانون‌ مدار و عاری از فساد و تخلف، زمینه‌ ساز توسعه صنعتی بوده و در نهایت عامل تعیین‌ کننده‌ ای برای تحقق اهداف و برنامه‌ های گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می‌ رود.

بر مبنای این گزارش، تشکیل کارگروه ارتقای سلامت اداری، شناسایی گلوگاه‌ های آسیب‌ پذیر، تدوین و اجرای راه‌حل اصلاحی برای آن، بازرسی‌ های مستمر، تمهیدات لازم برای دریافت گزارشات و شکایات مردمی و رسیدگی به موقع به آن، بهره‌گیری از مشارکت جامعه مدنی در امر نظارت و مراقبت از جمله مهم‌ترین بندهای عنوان شده در بخش پیشگیری و نظارت است.

همچنین تعیین سنجه و شاخص اندازه گیری سلامت و فساد، تحلیل یافته‌ها و تعریف برنامه اصلاحی و بهبود فرآیندها و تعیین میزان موفقیت گروه صنعتی در ارتقای سلامت اداری نسبت به سال قبل یا سال پایه از موارد مطرح شده در محور سنجش و پایش میزان سلامت و فساد اداری است.

گفتنی است، در این ابلاغیه عنوان شده مدیریت بازرسی و نظارت با هماهنگی سایر حوزه های مرتبط گروه، وظیفه هماهنگی و حسن اجرای مفاد این مصوبه را برعهده خواهد داشت.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24