Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو مهمترین اولویت کاری ساپکو را تامین به موقع و با کیفیت قطعات و مجموعه های مورد نیاز برای جمع آوری خودروهای کف دستیابی به تولید روزانه دو هزار دستگاه بدون کسری و توسعه و تعمیق ساخت داخل قطعات با همکاری شرکت های دانش بنیان تعیین کرد.

مدیرعامل ایران خودرو: ‌مبنای ارتباط با سازندگان تامین با کیفیت و قیمت رقابتی است

بورس24 : مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو مهمترین اولویت کاری ساپکو را تامین به موقع و با کیفیت قطعات و مجموعه های مورد نیاز برای جمع آوری خودروهای کف دستیابی به تولید روزانه دو هزار دستگاه بدون کسری و توسعه و تعمیق ساخت داخل قطعات با همکاری شرکت های دانش بنیان تعیین کرد.

ایکوپرس فرشاد مقیمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید ساپکو ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد، بازنگری در فرآیندها و تمرکز بر انجام وظایف و مسئولیت ها را از دیگر ماموریت های این شرکت دانست و افزود : از تجربه های مفید گذشته استفاده شود و در هر بخشی که نیازمند اصلاح و بهبود است، با اعمال اصلاحات و ارتقاء بهره‌وری مجموعه، نسبت به تضمین، تامین به موقع باکیفیت و قیمت مناسب قطعات و مجموعه های مورد نیاز خطوط تولید و حوزه خدمات پس از فروش اقدام شود.

وی تاکید کرد: تعمیق ساخت داخل و پیشبرد پروژه‌های خودکفایی از جمله مأموریت‌های بسیار مهم شرکت ساپکو می باشد که لازم است با اصلاح و بهبود فرایندها و همچنین اصلاح ساختار در صورت نیاز اقدامات لازم با قوت پیگیری شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: پیاده سازی مدل جامعه ارتباط شفاف با تامین کنندگان، نظام‌مند کردن پرداختها و تدوین دستورالعمل و شاخص های تعیین MRP سهم سازندگان در تامین) و اصلاح قیمت‌ها از ماموریت های جدید ساپکو است.

وی با اشاره به ایجاد اتاق شیشه‌ای بر اساس رویکرد پیشگیرانه، شفافیت و مبارزه با فساد در شرکت ساپکو خاطرنشان کرد: هیچ سازنده ای بر دیگری امتیاز ویژه ای ندارد و باید ما همه به صورت عادلانه و اخلاق محور برخورد و رفتار شود.

مقیمی بر همکاری مناسب با تشکل ها و انجمن ها تاکید کرد و اظهار کرد: از ظرفیت‌های موجود در انجمن ها استفاد ه شود و از نظرات آنان جهت بهبود امور جویا تا اصلاح رویه ها و فرآیندها به بهترین و اجرایی ترین شکل ممکن انجام گردد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو ماموریت جدید شرکت ساپکو را طراحی مدل مناسب و پایدار اقتصادی در همکاری با شرکت های دانش بنیان ذکر کرده و افزود : نیازهای خودروسازی و توانمندی های شرکت های دانش بنیان شناسایی شده و باید با ایجاد اتصالی پایدار میان این دو به صورت هدفمند حرکت کنیم.

وی بر بهبود وضعیت تصویر ذهنی جامعه نسبت به ایران خودرو تاکید کرد و اظهار داشت : همه مدیران، کارشناسان باید برای ارتقای تصویر ذهنی ایران‌خودرو تلاش کنند.

مقیمی تاکید کرد : به مدیران ساپکو اعتماد دارم اما خط قرمز ایران خودرو مبارزه با فساد سیستمی است.

منبع: ایکوپرس

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24