Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

عضو هیات مدیره : تکلیف برج-باغ الهیه تا چند روز دیگر مشخص می شود... مبایعه نامه آماده شده... ما در کدال اطلاع رسانی خواهیم کرد...

«وساپا» گمانه زنی ها را تائید کرد

بورس24 : دیروز خبر رسید که سرمایه گذاری سایپا برج-باغ الهیه را به بانک رفاه فروخته است ، این رخداد که تاثیر سود و زیانی بر «وساپا» دارد ، سهم را در بورس تهران صف خرید کرد.

علیرضا محمدپور عضو هیئت مدیره سرمایه گذاری سایپا در خصوص موضوع فروش زمین الهیه به خبرنگار بورس24 گفت: همان طور که در گذشته نیز در این مورد صحبت کرده ایم با توجه به مذاکراتی که انجام شده فروش زمین الهیه در حال نهایی شدن است ، اما چون هنوز اقدام نهایی انجام نشده و قرارداد امضا نشده است نمی توانیم به طور کامل موضوع را افشا کنیم و همه چیز به اراده سهامداران و تعیین تکلیف زمین الهیه تا چند روزه آینده بستگی دارد.

محمد پور گفت: در حال حاضر مشتری جدی وجود دارد و مذاکرات انجام شده است و چنانچه مشکلی پیش نیاید به زودی نتیجه این واگذاری را در سامانه کدال اطلاع رسانی خواهیم کرد.

عایدی هر سهم؟

عضو هیئت مدیره سرمایه گذاری سایپا گفت : طبق آنچه که در گذشته مطرح شده و طبق قیمت کارشناسی شده به ازای هر سهم این واگذاری ۱۴ تومان عایدی برای شرکت به ارمغان خواهد داشت ، البته شناسایی این سود منوط به امضای نهایی مبایعه نامه است.

محمدپور در خصوص وضعیت شرکت در ۶ ماهه آینده گفت: سرمایه گذاری سایپا در شش ماهه نخست ۵۰میلیارد تومان سود خالص از معاملات شناسایی کرده که در مقایسه با سال قبل رشد خوبی داشته است ، حال آن که تلاش می کنیم در ۶ ماهه دوم سودآوری بیشتری داشته باشیم.ضمن این که برنامه واگذاری املاک ادامه پیدا خواهد کرد.

او در مورد قیمت این سهم نیز گفت: قیمت سهم طبق معاملات فعلی در کف است و بازار به آرامی به ارزش ذاتی سهم پی برده است و امیدواریم با توجه به این که شاخص طبق پیش‌بینی ما به ارتفاع ۳۲۷ هزار رسیده ، در مرحله بعد ارتفاع ۳۷۸ هزار را نیز ببیند و به طور قطع شاخص صنعت خودرو سهم زیادی در رشدهای پیش روی شاخص خواهد داشت.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24