Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

برای نخستین بار سلسله نشسته های انتقال تجربه مدیریت ریسک با هدف به اشتراک گذاری دستاوردهای فعالان و افراد موفق در حوزه مدیریت ریسک و تجربیات ناموفق کارشناسان نهادهای مالی برگزار می شود. «مدیریت ریسک و آزمون بحران» ؛برخلاف ایران در کشورهای موفق توسعه یافته در دنیا همواره به عنوان یک محور اصلی در اصلاح سیستم بانکی و توسعه ساختار بازار سرمایه مورد نظربوده است.

با همکاری تمدن و هوشمند ریسک برگزار می شود / برگزاری «سلسله نشست های انتقال تجربه مدیریت ریسک»

برای نخستین بار "سلسله نشسته های انتقال تجربه مدیریت ریسک" با هدف به اشتراک گذاری دستاوردهای فعالان و افراد موفق در حوزه مدیریت ریسک و تجربیات ناموفق کارشناسان نهادهای مالی برگزار می شود.
«مدیریت ریسک و آزمون بحران» ؛برخلاف ایران در کشورهای موفق توسعه یافته در دنیا همواره به عنوان یک محور اصلی در اصلاح سیستم بانکی و توسعه ساختار بازار سرمایه مورد نظربوده است.
در حال حاضر با توجه به عزم جدی متولیان کشور برای اصلاح نظام بانکی و به منظور رفع این معضل و کمک به تصمیم گیرندگان چه در سطح نهادهای نظارتی نظیر بانک مرکزی، سازمان بورس و بیمه مرکزی و چه در سطح مدیریت شرکتها شامل؛ بانکها، بیمه ها و تامین سرمایه ها، هلدینگ های سرمایه گذاری، هوشمند ریسک برای اولین بار طرحی نو و ابتکاری را با عنوان "سلسله نشستهای انتقال تجربه مدیریت ریسک" ارائه داده است.
هدف از برگزاری این نشست اشتراک گذاری دستاوردهای فعالان و افراد موفق در حوزه مدیریت ریسک و البته شکستها و تجربیات ناموفق کارشناسان نهادهای مالی یادشده است.
سرفصل های بحث این نشست؛ تصمیم گیری های حساس به صورت ذهنی در نهادهای مالی، داده ها به عنوان پاشنه آشیل مدیریت ریسک، درون زا بودن مدیریت ریسک یا وارداتی بودن آن، تداخل وظایف مدیریت ریسک با حسابرسی، است.
هوشمند ریسک با همکاری تامین سرمایه تمدن از همه خبرگان، کارشناسان، مدیران، اعضای کمیته ریسک و حسابرسی کلیه نهادهای مالی دعوت می کند تا در این نشست که با حضور؛ علی حبیبی (مدیر عامل هوشمند ریسک)، سید علی خوئی (مدیر ریسک تامین سرمایه تمدن)، دکتر امیدی (مدیر دپارتمان ریسک اعتباری رویال بانک کانادا)، دکتر میری لواسانی (رئیس هیات مدیره بیمه البرز) و آقای توسلی (مدیر عامل توسعه فناوری اطلاعات آرمان) که هر یک در طول سال های اخیر دستاوردهای ویژه ای داشته اند، حضور یابند.
علاقمندان به منظور شرکت در این رویداد می توانند با ثبت نام از طریق لینک https://www.hooshmandrisk.ir/pages/contact/دراین نشست حضور بهم رسانند.
گفتنی است ؛اولین جلسه از «سلسله نشست های انتقال تجربه مدیریت ریسک» در تاریخ 18 مهرماه 1398 در پژوهشگاه نیرو، سالن فردوسی برگزار می شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24