Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مردم با خیال راحت به زیارت بروند / هیچ مشکلی نیست، هیچی امیدواریم آماری بی‌ نظیر از حضور زائران اهل بیت (ع) به ثبت برسد رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به استقبال زائران برای حضور در حماسه پیاده‌ روی اربعین و آمادگی شهرهای زیارتی عراق برای خدمت به زائران گفت...

رئیس سازمان حج و زیارت: امنیت مسیر زائران اربعین حسینی تامین شده است

بورس24رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به استقبال زائران برای حضوردر حماسه پیاده‌ روی اربعین و آمادگی شهرهای زیارتی عراق برای خدمت به زائران گفت: امنیت مسیر زائران اربعین حسینی به صورت کامل از سوی کشور میزبان تأمین شده است. 

علیرضا رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت درباره آخرین وضعیت نام‌ نویسی زائران اربعین حسینی و اعزام آنها به عراق اظهار داشت: خوشبختانه استقبال بسیار مناسبی از نام‌ نویسی در سامانه سماح صورت گرفته و تاکنون (امروز شنبه) بیش از ۲ میلیون نفر در سامانه سماح ثبت‌ نام کرده‌ اند.

وی با بیان اینکه سازمان حج و زیارت به عنوان متولی بحث زیارت در کشور با تمام توان در کنار ستاد مرکزی اربعین حسینی و سایر کمیته‌های مربوطه به خدمات‌رسانی برای زائران اربعین می‌پردازد، گفت: ثبت‌نام از زائران همچنان با جدیت و استقبال متقاضیان ادامه دارد و اعزام‌ها نیز به تدریج از روزهای گذشته آغاز شده و در ایام پیش رو نیز شتاب بیشتری می‌گیرد.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به برخی ناآرامی‌های روزهای اخیر در بعضی شهرهای عراق گفت: علیرغم مسائلی که در روزهای اخیر در کشور عراق پیش آمده بود، اما خوشبختانه مشکلی در مسیر تداوم عزیمت زائران کشورمان به عتبات عالیات پیش نیامده و اعزام‌ها همانند گذشته از مرزهای زمینی و هوایی انجام می‌گیرد و خللی در مسیر خروج زائران اربعین حسینی نیز از مرزهای زمینی شلمچه، چذابه و مهران وجود ندارد.

رشیدیان با بیان اینکه امنیت مسیر زائران اربعین حسینی به صورت کامل از سوی کشور میزبان تأمین شده است و هیچ مشکلی در اعزام‌ ها و طول مسیر وجود ندارد، به فضاسازی رسانه‌های معاند و غربی نسبت به برخی مسائل کشور عراق اشاره و‌ خاطرنشان کرد: این اقدامات تاثیری در میهمان نوازی سالانه مردم غیور و فهیم عراق در برپایی و نمایش شور و شعور حسینی زائران اربعین ندارد.

وی‌ افزود: پیش بینی می‌ شود که امسال نیز شاهد حضور میلیون‌ ها نفر از زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی باشیم و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت نمایشی از وحدت، اقتدار و شور و شعور حسینی و اسلام راستین و حرکت به سمت تمدن بزرگ اسلامی را در راهپیمایی عظیم اربعین در این نمایش همدلی و همراهی در منظر جهانی به منصه ظهور برسانند.

رئیس سازمان حج و زیارت شرایط شهرهای زیارتی کشور میزبان را مهیای خدمت به زائران عزیز اربعین دانست و تصریح کرد: پیش بینی می‌کنیم امسال در ایام اربعین حسینی بالغ بر ۳ میلیون نفر از کشورمان به عراق سفر کنند و آماری بی‌ نظیر از حضور زائران اهل بیت (ع) در سال های اخیر به ثبت برسد.

منبع: فارس 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24