Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : می دانید که بانک ملت چندی پیش از دولت انگلیس به دلیل تحریم ها و خسارات ناشی از آن شکایت کرده است. بانک ملت ادعا داشت این تحریم‌ها اعتبار آن را در انگلستان و کل دنیا خدشه‌دار کرده و باعث خسارت آن شده است... آنچه که رسانه های خارجی گزارش کرده بودند : ۱.۶میلیون دلار مبلغ دادخواهی بانک ملت از دادگاه است که ظاهرا این عدد در حد شایعه بوده است، علاوه بر این هنوز مبلغی به حساب بانک ملت واریز نشده و فعلا خبری از پول نیست، اما برخی منابع نیز از عدد ۹۰میلیون یورو پرده برداشته اند که علی الظاهر به حساب این بانک در چند روز گذشته واریز شده است و نماد برای بازگشایی در حال آماده شدن است...

آخرین خبر از بانک ملت ؛ فقط چند روز دیگر صبر کنید!!

بورس24 : می دانید که بانک ملت چندی پیش از دولت انگلیس به دلیل تحریم ها و خسارات ناشی از آن شکایت کرده است. بانک ملت ادعا داشت این تحریم‌ها اعتبار آن را در انگلستان و کل دنیا خدشه‌دار کرده و باعث خسارت آن شده است.

آنچه که رسانه های خارجی گزارش کرده بودند : ۱.۶میلیون دلار مبلغ دادخواهی بانک ملت از دادگاه است که ظاهرا این عدد در حد شایعه بوده است، علاوه بر این هنوز مبلغی به حساب بانک ملت واریز نشده و فعلا خبری از پول نیست، اما برخی منابع نیز از عدد ۹۰میلیون یورو پرده برداشته اند که علی الظاهر به حساب این بانک در چند روز گذشته واریز شده است و نماد برای بازگشایی در حال آماده شدن است.

وحید روشن قلب رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص توقف این نماد به خبرنگار بورس24 گفت: نماد بانک ملت پس از افشای اطلاعات در خصوص نتیجه دادگاه بازگشایی خواهد شد.

وی گفت: آخرین مکاتبات سازمان بورس با بانک روی سامانه کدال منتشر شده که طبق افشای اطلاعات در تاریخ دوم شهریور ماه هنوز مبلغی به حساب های بانک ملت واریز نشده است.

به گفته وی، در تاریخ ششم شهریور ماه نیز طبق افشای اطلاعات از سوی بانک ملت اعلام شد که مبلغ عنوان شده در برخی رسانه‌ها در خصوص میزان دادخواهی بانک ملت و توافق شده آن با دادگاه صحیح نمی باشد.

روشن قلب گفت: به محض این که بانک ملت اطلاعات جدیدی در خصوص میزان مبلغ پرداختی در سامانه کدال افشا نماید، نماد شرکت در بورس بازگشایی خواهد شد.

در این خصوص، سید کاظم چاووشی مدیر مالی بانک ملت نیز به خبرنگار بورس24 گفت: موضوع دادگاه بانک ملت محرمانه بوده و توسط تیم بین‌الملل و حقوقی شرکت پیگیری می شود .به همین دلیل اطلاعات چندانی در خصوص وصول و یا عدم وصول مبالغ خسارت ، در مقطع فعلی در دسترس نیست، چرا که این پول ها به حسابی بین المللی واریز می شود و پروسه خاص خودش را دارد.البته پرواضح است که طبق اطلاع رسانی ما در کدال مبالغی که توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده از جمله مبالغ میلیارد دلاری درست نیست.

این مقام مسئول در «وبملت» گفت: به نظر می رسد باید صبر کنیم تا شرایط به طور دقیق مشخص شود و چند روز آینده بانک در خصوص این موضوع شفاف سازی کند.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24