Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

قرارداد ساخت و خدمات پشتیبانی الکتروپمپ‌های طرح ملی انتقال نفت خام از گوره به پایانه جاسک میان شرکت مهندسی و توسعه نفت و شرکت‌ های پمپ‌های صنعتی ایران، پمپیران و پتکو، صبح فردا با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران امضا می شود.

امضای قرارداد ساخت الکتروپمپ‌های طرح انتقال نفت‌خام گوره-جاسک با حضور وزیر نفت

بورس24 : قرارداد ساخت و خدمات پشتیبانی الکتروپمپ‌های طرح ملی انتقال نفت خام از گوره به پایانه جاسک میان شرکت مهندسی و توسعه نفت و شرکت‌ های پمپ‌های صنعتی ایران، پمپیران و پتکو، صبح فردا با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران امضا می شود.

قرارداد ساخت و خدمات پشتیبانی الکتروپمپ‌های طرح ملی انتقال نفت خام از گوره به پایانه جاسک میان شرکت مهندسی و توسعه نفت و شرکت‌ های پمپ‌های صنعتی ایران، پمپیران و پتکو، صبح فردا (دوشنبه، ۸ مهر) با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران امضا می شود.

هدف از امضای قرارداد، ساخت ۵۰ عدد پمپ مورد نیاز این طرح ملی و دریافت خدمات پشتیبانی استمرار بهره‌برداری ۵ ساله به ارزش تقریبی ۴۸ میلیون یورو است.

قرارداد با شرکت پمپ‌های صنعتی ایران و شرکت پمپیران در مجموع هر کدام به ارزش تقریبی ۱۹ میلیون یورو با هدف ساخت و خدمات پشتیبانی ۲۰ دستگاه الکتروپمپ است. قرارداد با شرکت پتکو نیز در مجموع به ارزش تقریبی ۱۰ میلیون یورو با هدف ساخت و خدمات پشتیبانی ۱۰ دستگاه الکتروپمپ، امضا می شود.

قراردادهایی که فردا با سه شرکت ایرانی امضا می شود بخشی از قراردادهای طرح انتقال نفت خام از گوره به جاسک است. این طرح شامل ساخت و احداث یک خط لوله ۴۲ اینچ به طول تقریبی ۱۰۰۰ کیلومتر، ۵ تلمبه خانه در مسیر آن، ۲۰ مخزن ۵۰۰ هزار بشکه‌ای به ظرفیت کل ۱۰ میلیون بشکه و تأسیسات دریایی برای صادرات نفت خام است. پیش‌بینی می‌شود این طرح تا پایان سال ۱۳۹۹ آماده بهره‌برداری شود.

با اجرای کامل این طرح ضمن انتقال روزانه یک میلیون بشکه نفت خام از میدان‌های جنوب غربی کشور به سواحل جنوب شرقی و ذخیره‌سازی و صادرات نفت خام از طریق پایانه جدید جاسک، زمینه‌های اشتغال گسترده در استان‌های بوشهر، فارس و هرمزگان ایجاد شده و بازار کار مناسبی برای صنایع مختلف نظیر فولاد، پمپ سازی، لوله سازی، پیمانکاران نفت و گاز و سایر سازندگان تجهیزات داخلی به وجود می آید.

منبع: فارس

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24