Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

طرح های توسعه ای در اولویت کاریمان است سود سهامداران را می دهیم، به موقع، به موقع پیمان کنعان مدیر عامل شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم، گفت: آنچه که مسلم است، شرایط بسیار خوب و مطلوب عرضه اولیه سهام «بجهرم» است. در حقیقت...

مدیر عامل بجهرم: درباره عرضه امروز می توانم، بگویم همه چیز عالی بود

بورس24صبح امروز هشتمین عرضه اولیه سال جاری در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران با کشف قیمت 1990 ریالی هر سهم برای شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم با نماد «بجهرم 1» رقم ‏خورد.

‏در عرضه 5 درصد از سهام شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم ۸۲۳ هزار و ۵۶۵ نفر مشارکت کردند که تخصیص حداکثر ‌‏۱۴۹۳ سهم به هر یک از ۸۱۸ هزار و ۲۸۶ کد معاملاتی انجام شد.‏

پیمان کنعان مدیر عامل شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم، در خصوص شرایط عرضه امروز سهام این شرکت و اینکه تا چه میزان رضایت بخش بوده است، به بورس24 گفت: در مجموع هم سهامداران عمده و هم سایر سهامداران حضور داشتند. 

او گفت: آنچه که مسلم است، شرایط بسیار خوب و مطلوب عرضه اولیه سهام «بجهرم» است. در حقیقت استقبال بسیار خوبی از سهام این شرکت به عمل آمد؛ به طوری که در این مرحله از کار رضایت همه وجود داشت.

او با ابراز امیدواری به اینکه روند توسعه این شرکت به همین صورت پیش رود افزود: امیدواریم در آینده نیز همین گونه پیش رویم و هم از نظر عملکردی و هم از نظر اقتصادی شرایط مطلوب و خوبی را داشته باشیم.

پیمان کنعان مدیر عامل شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم همچنین در خصوص اینکه تا چه میزان قیمت سهام این شرکت در مرحله عرضه اولیه رضایت بخش بوده و در بازه منطقی خود قرار داشته است بیان کرد: به طور قطع قیمت سهام در بازه منطقی خود قرار دارد. در حقیقت با توجه به ارزشی که واحدهای نیروگاهی و بازاری در آینده برای انرژی متصور هستند، بنابر این قیمت سهام نیز مطلوب است.

او با بیان اینکه محصول این شرکت یک محصول استراتژیک کشور است اظهار کرد: انرژی برق همواره مورد نیاز است و همواره هم نرخ رشد مصرف را از سمت بازار داریم. در نتیجه هر میزانی که باشد تقاضا برای آن وجود دارد. باید بگویم که برای بخش انرژی به ویژه برای حوزه برق آینده خوبی را متصور هستم.

او افزود: هم اکنون ظرفیت اسمی ۱۲۸۴ مگاوات است. در حقیقت سهم نیروگاه جهرم نسبت به سایر نیروگاه ها ۱.۶ درصد است. همچنین سرمایه شرکت دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است. در پرداخت مطالبات به وزارت نیرو جزو اولین شرکت ها بوده ایم.

پیمان کنعان در ادامه تصریح کرد: ۶ واحد گازی داریم که اورهال هر ۶ واحد انجام شده و تا سال ۱۴۰۰ تعمیرات اساسی نخواهیم داشت. دو واحد بخار داریم که هر دو به تازگی در مدار قرار گرفته اند. از برنامه های توسعه ای ما تکمیل واحد بخار است که تا تابستان سال ۹۹ انجام خواهد شد. 

مدیر عامل شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم در خصوص برنامه های این شرکت برای افزایش سرمایه نیز گفت: فعلا برنامه ای برای انجام افزایش سرمایه نداریم. اولویت ما انجام طرح های توسعه ای است و از سویی سعی می کنیم، سود پرداختی به سهامداران را هم به موقع پرداخت کنیم. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24